  • 1. Data: 2009-05-07 11:15:00
    Temat: Zadanie?
    Od: Quong <m...@g...pl>

    Witam. Mam za zadanie wykonać następujące fotografie:

    -niedoświetlona
    -prześwietlona
    - z widocznym ziarnem
    -o dużym kontraście
    -o małym kontraście
    -o małej gęstości optycznej
    - o dużej g.o

    Proste? Proste. Wszystkie? Poza jedną. Jak do cholery mam na fotografii
    przedstawić małą gęstość optyczną/dużą gęstość optyczną, skoro cecha ta
    tyczy się materiałów światłoczułych a nie samej fotografii jako obrazu?
    Ktoś nie pomyślał, czy ja czegoś nie wiem?

    z Góry dzięki za pomoc.
    Quong

  • 2. Data: 2009-05-07 11:17:15
    Temat: Re: Zadanie?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > skoro cecha ta tyczy się materiałów światłoczułych a nie samej
    > fotografii jako obrazu? Ktoś nie pomyślał, czy ja czegoś nie wiem?

    Zmien szkole.

  • 3. Data: 2009-05-07 11:19:15
    Od: j...@a...at

    On 7 Mai, 13:15, Quong <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > tyczy się materiałów światłoczułych a nie samej fotografii jako obrazu?
    > Ktoś nie pomyślał, czy ja czegoś nie wiem?

    wszystkie

    np o malej gestosci beda w technice hi key
    o duzej - w low key.

    czyli jasne / ciemne ale nie przeswietlone lub niedoswietlone.

  • 4. Data: 2009-05-07 12:11:10
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Quong" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tyczy się materiałów światłoczułych a nie samej fotografii jako obrazu?
    > Ktoś nie pomyślał, czy ja czegoś nie wiem?

    a moze im chodizło o GO a nie gęstość optyczną?;)

  • 5. Data: 2009-05-07 12:13:45
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Kokos napisał(a):
    > Użytkownik "Quong" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a moze im chodizło o GO a nie gęstość optyczną?;)

    Raczej gęstość optyczna sądząc z innych zadań. Głębia ostrości ma się
    nijak do dużego kontrastu czy niedoświetlenia. A gęstość optyczna tutaj
    to raczej duże i małe zaczernienie.

    wer

  • 6. Data: 2009-05-07 12:34:35
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > -o małej gęstości optycznej

    niedźwiedź polarny na śniegu?
    a może Białystok we mgle?
    od biedy blondyna w białej pościeli (może być w bieliźnie) ;-)

    > - o dużej g.o

    murzyn w kopalni?
    bo chyba nie będziesz zaglądać do d... wzmiankowanego ;-)))

    --
    Radosny

  • 7. Data: 2009-05-07 12:58:31
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Radosny pisze:

    > murzyn w kopalni?
    > bo chyba nie będziesz zaglądać do d... wzmiankowanego ;-)))

    Olympusem albo Pentksem dało by się ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-05-07 15:42:02
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> napisał:

    > Olympusem albo Pentksem dało by się ;)
    >[...]

    Fuji też kolonoskopy robi. Nazywają się Fujinon - tak, jak niegdyś ich
    obiektywy do lustrzanek.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 9. Data: 2009-05-07 19:30:28
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Fuji też kolonoskopy robi. Nazywają się Fujinon - tak, jak niegdyś ich
    > obiektywy do lustrzanek.

    No nie da się. Przecież nawet sami w nazwie mówią -> Fuji - NON! ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.