  • 21. Data: 2009-05-08 09:14:10
    Temat: Re: (foto) sezon ślubnyrozpoczęty ;)
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > no nic to obmyślę wszytko...

    wystarczy jeśli popracujesz nad warsztatem

    pozdrawiam
    marek

  • 22. Data: 2009-05-08 09:15:13
    Od: j...@a...at

    On 7 Mai, 23:39, Niedzwiedz <n...@g...pl> wrote:
    > tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)
    >
    > zapraszam
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/
    >
    > pozdrawiam
    > Niedzwiedzwww.mariuszspruch.pl

    ale te zdjecia sa rozmyte.
    nie chodzi o rozpoznawalnosc szczegolu , nie sa to zdjecia techniczne
    przeciez .
    ale na troche mydlastym obrazie brzydki robi sie rozklad
    swiatlocienia - szczegolnie w cz -b.

    biele robia sie jakies takie brudne , rozmazane.
    to rzeczywiscie przyponina mi zdjecie na fotopanie 18 din robione
    smiena i wywolane w wywolywaczu uniwersalnym.

    ja bym sie przyjrzal dokladnie jak ostrzy ta camera.

    najlepsze jest ostatnie zdjecie - nie widztialem exifow . czy to
    robione c5d? tak mi to wyglada.

  • 23. Data: 2009-05-08 09:16:55
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > tak zywkla konwersja w PSie na greyscale ;)

    No wlasnie widac, ze sie nie przylozyles ;)

  • 24. Data: 2009-05-08 09:21:42
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    marek augustynski wrote:

    > wystarczy jeśli popracujesz nad warsztatem

    obyś Ty miał choć 10% tego warsztatu...

    Niedźwiedź - jeśli w jednym wątku masz dwa argumenty za mała GO i za
    szeroko... to ja bym już odpuścił pokazywanie tutaj zdjęć... serio...
    ale ja to ja....
    edukować można młode umysły - pary młode - starych wyjadaczy ISO 400, f8 nie
    da się zreformować ;>

    --
    pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-05-08 09:39:45
    Od: h...@p...onet.pl

    > obyś Ty miał choć 10% tego warsztatu...

    Ale ja wcale nie chce go mieć, a dla niedźwiedzia jak widzę jest to ważne.

    pozdrawiam
    marek

  • 26. Data: 2009-05-08 10:10:05
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Niedzwiedz napisał(a):
    > marzył bym o miejscach gdzie można było by pracować 35mm a nie 17 ,
    > polskie warunki mieszkaniowe nie rozpieszczają , a klimat pokazać
    > niełatwo , stad agresywna walka o miejsce,
    >
    > reportaz slubny, to nie dwie perełki na cały ślub to całość opowieści od
    > początku do końca dnia. Nie wydaj sie wam ?

    Oczywiście, że tak.

    > no nic to obmyślę wszytko i sprobuje ponownie, inaczej, może jednak
    > standardowo jak 90% innych fotografów ślubnych ;)

    Mówię o tym żeby spróbować dodatkowej obróbki, np w ten sposób:
    http://rapidshare.de/files/47075369/019-p1.jpg.html

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 27. Data: 2009-05-08 10:13:47
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    Hej

    > Niedźwiedź - jeśli w jednym wątku masz dwa argumenty za mała GO i za
    > szeroko... to ja bym już odpuścił pokazywanie tutaj zdjęć... serio...
    > ale ja to ja....

    To nie tak, szeroki kąt jak najbardziej, tyle że na bokach kadru i z
    bliskiej odległości IMO za bardzo zniekształca. Rzuca się to w oczy i
    nie podoba mi się zwłaszcza jeśli zniekształceni są ludzie.
    W takim układzie nie wiem czy nie lepiej wypada fisheye - widać że
    deformacje są zamierzone, a ludzie bliżej centrum kadru wydają się
    bardziej proporcjonalni.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 28. Data: 2009-05-08 10:38:37
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    > Mówię o tym żeby spróbować dodatkowej obróbki, np w ten sposób:
    > http://rapidshare.de/files/47075369/019-p1.jpg.html

    taak dobre to by bylo czad , no nic ciezko znalezc dobrze skorygowane
    szklo moze 14-24 na 17mm jest mniej agresywny

    a co do bliskiej odleglosci i szerokiego kadru, w sytulacjach gdzie sie
    duzo dzieje zawsze w naszych polskich mieszkaniach jest malo miejsca nie
    ma rady kompromisy :(

  • 29. Data: 2009-05-08 10:49:10
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Niedzwiedz napisał(a):

    > taak dobre to by bylo czad , no nic ciezko znalezc dobrze skorygowane
    > szklo moze 14-24 na 17mm jest mniej agresywny

    Po co Ci skorygowane szkło?
    Ja mówię o obróbce (konwersja do panoramy cylindrycznej, chwilka w Huginie).

    > a co do bliskiej odleglosci i szerokiego kadru, w sytulacjach gdzie sie
    > duzo dzieje zawsze w naszych polskich mieszkaniach jest malo miejsca nie
    > ma rady kompromisy :(

    No przecież Twoje zdjęcie przerobiłem, z obiektywu który już masz. Ty
    zmieściłeś w kadrze co trzeba, ja tylko zmieniłem sposób prezentacji :-)

    --
    Mirek

  • 30. Data: 2009-05-08 10:49:46
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Niedzwiedz pisze:
    > marzył bym o miejscach gdzie można było by pracować 35mm a nie 17 ,
    > polskie warunki mieszkaniowe nie rozpieszczają , a klimat pokazać
    > niełatwo , stad agresywna walka o miejsce,

    ach te slynne M cos tam, szczegolnie z wielkiej plyty :D moze fishoko ;-))

> [...]
    >
    > no nic to obmyślę wszytko i sprobuje ponownie, inaczej, może jednak
    > standardowo jak 90% innych fotografów ślubnych ;)

    ja z kolei mysle, ze to taka Twoj trade mark. Widac, ze lubisz to co
    robisz i masz na to swoj pomysl. Byc moze, a nawet na pewno znajdziesz
    nasladowcow. Generalnie rób swoje - ludziom sie to podoba - w sensie
    klientom - a to chyba o to chodzi.

    pozdrawiam

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.