  • 1. Data: 2009-05-07 13:52:31
    Temat: Zachod slonca
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Jak wykonac zdjecie zachodu slonca aby nie przepalic nieba i dobrze
    doswietlic reszte...? Filter...?

  • 2. Data: 2009-05-07 13:56:29
    Temat: Re: Zachod slonca
    Od: John Smith <u...@e...net>

    qunio napisał(a):
    > Jak wykonac zdjecie zachodu slonca aby nie przepalic nieba i dobrze
    > doswietlic reszte...? Filter...?

    Usunąć słońce z kadru :-)
    A resztę ewentualnie załatwić filtrem połówkowym.
    Albo lepiej wcale nie robić takich ujęć, do najczęściej wychodzi ostry kicz.

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-05-07 14:04:02
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Jak wykonac zdjecie zachodu slonca aby nie przepalic nieba i dobrze
    > doswietlic reszte...? Filter...?

    olej, to zbyt banalne zdjecie

  • 4. Data: 2009-05-07 14:17:43
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Kokos wrote:

    > olej, to zbyt banalne zdjecie

    wiem, chodzi mi tylko technike. Wykonalem takie cos
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b52a6c9436b1aeb
    .html
    i zastanawiem sie nad swoimi bledami

  • 5. Data: 2009-05-07 14:19:41
    Od: John Smith <u...@e...net>

    qunio napisał(a):

    > wiem, chodzi mi tylko technike. Wykonalem takie cos
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b52a6c9436b1aeb
    .html
    > i zastanawiem sie nad swoimi bledami

    Niepotrzebnie ustawiałeś ujemny czas ekspozycji.
    Swoją drogą ciekaw jestem jak to zrobiłeś :-)

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2009-05-07 14:29:13
    Od: a402 <z...@o...pl>

    qunio pisze:
    > Jak wykonac zdjecie zachodu slonca aby nie przepalic nieba i dobrze
    > doswietlic reszte...? Filter...?

    2 zdje;cia.
    Jedno z poprawnym naswietleniem nieba, drugie z poprawnym naswietleniem
    calej reszty. ?aczysz w szopie.

  • 7. Data: 2009-05-07 14:31:21
    Od: a402 <z...@o...pl>

    a402 pisze:
    .
    > Jedno z poprawnym naswietleniem nieba, drugie z poprawnym naswietleniem
    > calej reszty. ?aczysz w szopie.

    Albo raw, wywo?ujesz raz tak aby dobrze wyglada?o niebo a drugi raz aby
    pokazac ca?a reszte. ?a;czysz w szopie. Albo innej stodole.

  • 8. Data: 2009-05-07 15:58:02
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    John Smith pisze:

    > Niepotrzebnie ustawiałeś ujemny czas ekspozycji.
    > Swoją drogą ciekaw jestem jak to zrobiłeś :-)

    Ujemny czas? Za to bedzie Nobel z fizyki.
    --
    A S

  • 9. Data: 2009-05-07 16:19:00
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > wiem, chodzi mi tylko technike. Wykonalem takie cos
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b52a6c9436b1aeb
    .html
    > i zastanawiem sie nad swoimi bledami
    wedlug mnie to zdjecie w polowie przedstawia latarnie (swiecaca), a w
    polowie zarysy budynków. Nie wiem co jest dominujacym motywem. Moze swiatlo
    rzucane przez latarnie na grunt? Slonka tutaj nie ma nawet zachodzacego

  • 10. Data: 2009-05-07 18:25:41
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "qunio" napisal:

    > Jak wykonac zdjecie zachodu slonca aby nie przepalic nieba i dobrze
    > doswietlic reszte...? Filter...?

    nie filtr, chodzi o element swiatloczuly
    tu przewage ma blona,
    cyfra ma liniowa charakterystyke

    wpisz w google: Fotografia HDR

    pozdrówka,