  • 1. Data: 2009-05-07 10:05:37
    Temat: Znana cena Panasonic GH1 - i kto to kupi ?
    Od: "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl>

    http://fotopolis.pl/index.php?n=8900

    Cena na poziomie - 1550 euro - body + prawdopodobnie Lumix G VARIO HD
    14-140mm/F4.0-5.8 ASPH/O.I.S.
    Zestawienie ciekawe - ale cena odstraszająca.

  • 2. Data: 2009-05-07 10:10:59
    Temat: Re: Znana cena Panasonic GH1 - i kto to kupi ?
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-05-07, czw o godzinie 12:05 +0200, S?awek Drogosz pisze:
    > http://fotopolis.pl/index.php?n=8900
    >
    > Cena na poziomie - 1550 euro - body + prawdopodobnie Lumix G VARIO HD
    > 14-140mm/F4.0-5.8 ASPH/O.I.S.
    > Zestawienie ciekawe - ale cena odstraszająca.

    Znajdzie się trochę chętnych, którzy będą chcieli używać tego jako
    kamery.
    Zresztą w Japonii już piewszego dnia pojawiło się trochę sampli.
    Potem cena spadnie. Ja tam poczekam na GH1 z kitem 14-45.
    Filmy mi się przydadzą, ale nie mam zamiaru płacić tyle kasy za ten
    obiektyw 14-140.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 3. Data: 2009-05-07 10:21:19
    Od: q...@g...com

    On 7 Maj, 12:05, "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Cena na poziomie - 1550 euro - body + prawdopodobnie Lumix G VARIO HD
    > 14-140mm/F4.0-5.8 ASPH/O.I.S.
    > Zestawienie ciekawe - ale cena odstraszająca.

    Kaczka ostra, a juz jajco nie. Do luftu z takimi filmikami, gdzie
    widac dziecko , a mama zamazana.
    StaM

  • 4. Data: 2009-05-07 10:21:40
    Od: TomekM <t...@g...com>

    G1 tez miał początkowo zaporową cenę.
    Potem błyskawicznie spadła ona do bardziej sensownej.

  • 5. Data: 2009-05-07 10:21:57
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > http://fotopolis.pl/index.php?n=8900
    >
    > Cena na poziomie - 1550 euro - body + prawdopodobnie Lumix G VARIO HD
    > 14-140mm/F4.0-5.8 ASPH/O.I.S.
    > Zestawienie ciekawe - ale cena odstraszająca.

    Porownaj sobie z cena kamery HD o podobnych wlasciwosciach...

  • 6. Data: 2009-05-07 10:27:04
    Od: "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl>

    > Porownaj sobie z cena kamery HD o podobnych wlasciwosciach...

    Masz rację - o tym nie pomyślałem.
    Ciekawe co z klientami, którzyby chceli zakupić Panasonic G1 z kitem
    14-140mm ???
    Pewnie takich klientów Panasonic - OLEJE :-)

  • 7. Data: 2009-05-07 10:30:10
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-05-07, czw o godzinie 12:27 +0200, S?awek Drogosz pisze:

    > Masz rację - o tym nie pomyślałem.
    > Ciekawe co z klientami, którzyby chceli zakupić Panasonic G1 z kitem
    > 14-140mm ???
    > Pewnie takich klientów Panasonic - OLEJE :-)

    Dlaczego ma olać? Będą mogli sobie dokupić 14-140. W kity G1+14-140 nie
    wierzę, bo ten obiektyw będzie ze dwa razy droższy niż body G1 i kto to
    kupi jak różnica do GH1 będzie niewielka?

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 8. Data: 2009-05-07 10:34:08
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://fotopolis.pl/index.php?n=8900
    >
    > Cena na poziomie - 1550 euro - body + prawdopodobnie Lumix G VARIO HD
    > 14-140mm/F4.0-5.8 ASPH/O.I.S.
    > Zestawienie ciekawe - ale cena odstraszająca.
    Zestaw kitowy z obiektywem Lumix G VARIO HD 14-140mm/F4.0-5.8 ASPH/O.I.S.
    będzie tam kosztował blisko 1500 DOLARÓW. A to już trochę mniej :)

  • 9. Data: 2009-05-07 10:36:24
    Od: j...@a...at

    On 7 Mai, 12:05, "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > http://fotopolis.pl/index.php?n=8900
    >
    > Cena na poziomie - 1550 euro - body + prawdopodobnie Lumix G VARIO HD
    > 14-140mm/F4.0-5.8 ASPH/O.I.S.
    > Zestawienie ciekawe - ale cena odstraszająca.

    cena odstraszajaca i nieuzasadniona.

    trza siegac po G1 ale tutaj znowu zaporowe ceny do nowych obiektywow.

    nie ma rady trzeba zakasac rekawy wziasc sie do roboty i wiecej
    zarabiac.
    ja juz dzisiaj wyslalem ze 20 postow na grupe :-))

  • 10. Data: 2009-05-07 10:40:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "grzybu" napisał
> [...]

    wierzę, bo ten obiektyw będzie ze dwa razy droższy niż body G1 i kto to
    kupi jak różnica do GH1 będzie niewielka?

    Te ceny to są z palca...
    Podobnie ma się sprawa z L1 i Elmar / Elmarit - momentami opłaca się kupić
    L1 plus Elmarit, L1 używasz jako popiołkę, a obiektyw taniej od nowego ; )))

    adam