  • 1. Data: 2009-05-07 13:43:10
    Temat: Labhd.pl - nowe labolatorium foto w jakosci HD
    Od: s...@g...com

    Witam serdecznie wszystkich. Chciałem tylko poinformować iż w
    Chrzanowie pojawiło się nowe labolatorium foto z nowiutką maszyną
    Noritsu HD - koniec z "mydlanymi" odbitkami.

    Sprawdzcie nas i zamowcie odbitki - on-line

    labhd.pl

    Chrzanów Krakowska 37

  • 2. Data: 2009-05-07 13:45:15
    Temat: Re: Labhd.pl - nowe labolatorium foto w jakosci HD
    Od: conik <c...@i...pl>

    s...@g...com pisze:
> [...]
    > Noritsu HD - koniec z "mydlanymi" odbitkami.
    >
    > Sprawdzcie nas i zamowcie odbitki - on-line

    to takie amburatolium dla labolantow?;)

  • 3. Data: 2009-05-07 14:39:35
    Od: <s...@a...pl>

    > Sprawdzcie nas i zamowcie odbitki - on-line

    Sprawdziłem i co meni zaskoczyło:

    "odbitki mogą być naświetlane rówież z formatu RAW"

    Piszę wam co i jak ma wyglądać na odbitce, a Wy obrabiacie odpowiednio wg
    wskazówek tego rawa? no no :)

  • 4. Data: 2009-05-07 15:29:19
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Sprawdziłem i co meni zaskoczyło:
    >
    > "odbitki mogą być naświetlane rówież z formatu RAW"
    >
    > Piszę wam co i jak ma wyglądać na odbitce, a Wy obrabiacie odpowiednio wg
    > wskazówek tego rawa? no no :)

    wiesz bo to jest HD...
    nie jakie stam gowno 300DPI czy cos ale HD hehe

    Roger

  • 5. Data: 2009-05-07 15:46:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    ><s...@g...com> wrote in message
    ba.googlegroups.com...
> [...]
    >Noritsu HD - koniec z "mydlanymi" odbitkami.
    >
    >Sprawdzcie nas i zamowcie odbitki - on-line

    Super, tego wlasnie brakowalo na rynku! Mam tylko kilka pytan:

    - czy maszyna jest Full-HD, czy HD-Ready?
    - czy zdjecia z karty musze teraz zgrywac kablem HDMI, czy wystarczy zwykly
    usb?
    - czy przyjmujecie zdjecia dostarczone na blu-ray? czytalem w
    'przyjaciolce', ze jakosc jest lepsza niz dvd

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2009-05-07 17:07:55
    Od: "KZ" <n...@a...com.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Noritsu HD - koniec z "mydlanymi" odbitkami.
    >
    > Sprawdzcie nas i zamowcie odbitki - on-line

    A co z profilem ? Tylko nie generycznym producenta naświetlarki tylko
    regularnie generowanym dla takiego papieru na jakim naświetlacie ?

    KZ

  • 7. Data: 2009-05-07 17:57:10
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    KZ wrote:

    > A co z profilem ? Tylko nie generycznym producenta naświetlarki tylko
    > regularnie generowanym dla takiego papieru na jakim naświetlacie ?

    TO JEST _HD_ 640dpi, zaden profil nie jest potrzebny jeśli sobie zrobisz
    upsampling do tych 640dpi ;)

    Co ciekawe do 20x30cm potrzeba blisko 40mln pikseli, oczywiście dla kazdej
    składowej RGB/CMY... za to 10x15cm mozna ogladac juz z 2cm, jeśli ktoś w oku
    ma tryb macro od 2cm ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 8. Data: 2009-05-07 18:27:49
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > składowej RGB/CMY... za to 10x15cm mozna ogladac juz z 2cm, jeśli ktoś w

    w ogoleto sie zastanawiam po jaka cholere taka rodzielczosc ?
    do ogladania zdjec pod lupa ?? Juz zwykle 300DPI dla oka
    nie jest w zasadzie do odroznienia od 250 czy 400DPI nie
    uzbrojonym okiem.
    A w ogole to haslo koniec z mydlanymi zdjeciami to mi juz
    niesla tandeta zalatuje... nie wiem byc moze dotyczy ono uslugi
    poprzednio swiadczonej przez ten lab cos im nie wychodzilo
    i teraz maja dobre odbitki ? Ja nie mam problemu z mydlanymi
    odbitkami na zwyklym labie. Czegos tu nie rozumiem.

    Roger

  • 9. Data: 2009-05-07 18:33:00
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > i teraz maja dobre odbitki ? Ja nie mam problemu z mydlanymi
    > odbitkami na zwyklym labie. Czegos tu nie rozumiem.

    coz niesla - niezla... :/ czasem przechodze nawet samego siebie.

    Roger

  • 10. Data: 2009-05-08 06:56:44
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 7 May 2009 20:27:49 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

    > w ogoleto sie zastanawiam po jaka cholere taka rodzielczosc ?
    > do ogladania zdjec pod lupa ??

    A ja właśnie czegoś takiego potrzebuję - do zdjęć które będą
    oglądane przez szkło powiększające (jak eksperyment wyjdzie
    to sie pochwalę efektem) :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --