  • 1. Data: 2009-05-07 21:39:46
    Temat: (foto) sezon ślubny rozpoczęty ;)
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)

    zapraszam

    http://mariuszspruch.blogspot.com/

    pozdrawiam
    Niedzwiedz
    www.mariuszspruch.pl

  • 2. Data: 2009-05-07 22:05:52
    Temat: Re: (foto) sezon ślubny rozpoczęty ;)
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Niedzwiedz pisze:
    > tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)
    >
    > zapraszam
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/

    tak dlugo jak Twoje zdjecia beda trzymaly obecny poziom to ja nie mam
    nic przeciw takiemu katowaniu. brawo!!!

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 3. Data: 2009-05-07 22:44:45
    Od: Kojot <c...@o...pl>

    http://www.mariuszspruch.pl/blog/2009/07052009/019.j
    pg

    Szeroki kąt się przydaje... ale tutaj zdjęcie pojechane po bandzie.

  • 4. Data: 2009-05-08 06:33:32
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)
    >
    > zapraszam
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/

    jedno w kolorze, drugie czarno-białe.., trzecie chamski hdr.. wieś tańczy i
    spiewa

  • 5. Data: 2009-05-08 06:47:17
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/

    B&W blade, bez kontrastu (wiekszosc) tonacja do duszy.
    Za Czeska powinni Ci zabrac komputer...

  • 6. Data: 2009-05-08 07:07:59
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > B&W blade, bez kontrastu

    Etam, panie... to wesele jest, nie pogrzeb... ;)

    > (wiekszosc) tonacja do duszy.

    A ja nie mam nic przeciwko pastelom.

    > Za Czeska powinni Ci zabrac komputer...

    ... i polamac kredki. Wyjatkowo sie zgadzam :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 7. Data: 2009-05-08 07:09:51
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Niedzwiedz pisze:

    Hej

    > http://mariuszspruch.blogspot.com/

    Robiłeś już lepsze, pomasakrowałeś trochę ludzi tym szerokim kątem.
    Mnie też ten szary-czarny się nie podoba, czy to zamierzone?
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 8. Data: 2009-05-08 07:16:44
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Etam, panie... to wesele jest, nie pogrzeb... ;)

    Mdle, wesele.

  • 9. Data: 2009-05-08 07:27:56
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Mdle, wesele.

    a kto powiedzial ze BW maja byc BW ? a nie mdle BW jest jakis przepis na
    to ?

  • 10. Data: 2009-05-08 07:41:41
    Od: j...@a...at

    On 7 Mai, 23:39, Niedzwiedz <n...@g...pl> wrote:
    > tak tak teraz bede grupe katował :) na pierwszy rzut 25 kwietnia :)
    >
    > zapraszam
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/
    >
    > pozdrawiam
    > Niedzwiedzwww.mariuszspruch.pl

    powiedzcie mi czemu na zdjeciach slubnych w oczach p mlodych zawsze
    widze wdziecznosc ?

    czy moze to tylko moje zludzenie?