    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 27 Feb 2019 05:41:25 -0800 (PST)
    Subject: Zmieniająca się składka OC
    From: Kris <k...@g...com>

    Wczoraj przeszukałem internet w sprawie ubezpieczenia renault Twingo
    Najtaniej wyszło w AXA 449zł- zapisałem kalkulacje, dostałem melem link do tej
    kalkulacji
    449zł w tym było uwzględnione 60% moich zniżek i 3% dodatkowo za zakup przez
    internet- żałuję że zrzutu ekranu nie zrobiłem
    Dzisiaj kliknąłem w ten link i widzę kwotę 449zł w tym 3 % zniżki- czyli jak wczoraj
    Chciałem kupić ale aby się upewnić że wszystkie dane poprawne kliknąłem w opcję "wróć
    do danych pojazdu" czy jakoś tak.
    Wszystko było ok, nic nie zmieniałem kliknąłem dalej i widzę cenę 826zł
    Tak to nie pomyłka- 826zł ale łaskawcy dopisali że w tym mam dodatkowe zniżki: 20%
    zniżki(nie wiem za co) 15% zniżki za zakup przez internet.
    Oczywiście zrezygnowałem z zakupu i za dosłownie kilka minut telefon- Pani z Axa
    proponuje przeliczenie składki. Podałem jej nr kalkulacji o której wyżej pisze i
    przeliczamy. Wyszło jej 409zł.
    Wstępnie się zgodziłem, poprosiłem o przesłanie potwierdzenia na maila.

    Przesłała. Z ciekawości klikam w link który dostałem wczoraj z propozycją 446zł a
    dzisiaj zmienioną na 826zł i już nie działa.
    Pokazuje się komunikat:"Przepraszamy, ale powrót do Twojego wyliczenia składki
    możliwy jest tylko dla wyliczeń, które nie zostały przekształcone w propozycję
    zawarcia umowy ubezpieczenia bądź w umowę ubezpieczenia."

    Z ciekawości robię od nowa kolejne wyliczenie dla tych samych danych i wychodzi mi
    628zł

    Nie lubię jak się ze mną tak przygrywa więc zacząłem szukać innych ofert i dzisiaj
    wyszło najtaniej MTU- 391zł