  • Data: 2019-02-27 15:04:52
    Temat: Re: Zmieniająca się składka OC
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 lutego 2019 14:44:01 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Straszna męczybuła z ciebie. Zmora każdego sprzedawcy. Takich klientów
    > odsyłam do konkurencji, aby oni "robili za zająca" (skakali i szukali
    > najniższej ceny, a klient i tak kupi gdzieś indziej).

    Dlatego od kilku już lat nawet nie próbuje kupić ubezpieczenia poza internetem-
    omijam wszelkiej maści biura i innych pośredników.
    Albo via net albo przez telefon
    A że ubezpieczam 3 auta to warto poszukać gdzie najtaniej
    Dla Twingo rozbieżność wyszła od 391 do 988zł
    Ze dwa tygodnie temu ubezpieczałem Peugeota 307 to tam było od ok 5400zł do ok 1500zł
    za samo OC