  • Data: 2016-03-25 16:33:51
    Temat: Tani wzmacniacz (miniwieża) do Chromecasta Audio?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nabyłem ostatnio Chromecasta Audio, z myślą o używaniu go razem ze starą
    wieżą Sony do nagłośnienia niewielkiego pokoju. Wieża mam już swoje lata
    i przez dłuższy czas leżała w "graciarni", czekając na lepsze czasy. W
    momencie odłożenia niedomagał w niej laser i teraz faktycznie nie czyta
    CD, ale to nie ma wielkie znaczenia, bo nie takie miało być jej główne
    przeznaczenie.

    Niestety po podłączeniu Chromecasta okazało się, że pasmo jest dość
    mocno zawężone i jakości daleko do HiFi. Szczególnie wysokie tony były
    dość mocno obcięte. Chwilowo podłączyłem inną wieżę (która jednak
    musiała potem wrócić na swoje miejsce) i okazało się, że głośniki są w
    porządku.

    Teraz szukam czegoś, co mogłoby zastąpić wieżę właściwie tylko w jednej,
    jedynej funkcji: wzmacniacza do Chromecasta. Wielkich wymagań niem, byle
    tylko grało czysto. Głośników równie dobrze może nie mieć, lub mieć
    jakieś pseudogłosniki - podłączę obecne.
    Czy któraś ze współczesnych "miniwież" się nada? Albo jakiś tani
    wzmacniacz? Ja wiem, że pewnie za chwilę pojawią się tutaj fani Unitry,
    proponując zakup czegoś sprzed 30 lat, ale tak po prawdzie, to naprawdę
    nie za bardzo mam ochotę za parę miesięcy wymieniać
    wyschnięte/spuchnięte elektrolity. Gdybym miał ochotę na takie
    grzebanie, to zabrałbym się za naprawę obecnego sprzętu. Niestety - za
    mało czasy i za dużo innych spraw na głowie. ;)