  • 11. Data: 2011-02-20 18:54:29
    Temat: Re: Skoda Fela i problem: zapłon albo i nie
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    news:ijrk9h$q3d$1@mx1.internetia.pl...

    > Co Ty nie powiesz? Sprzedawał się bardzo dobrze, tylko było ich
    > niewiele.

    No to sprzedawał sie bardzo dobrze czy było ich niewiele? :) OIDP to bardzo
    mało widziałem felicji z tym silnikiem a był czas kiedy zwracałem
    baczniejszą uwagę na te samochody :)

    --
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-02-20 19:10:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-20 18:54, kml pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > No to sprzedawał sie bardzo dobrze czy było ich niewiele? :)

    Widzisz w tym jakąś sprzeczność, by tak stawić tezę?

    > OIDP to bardzo mało widziałem felicji z tym silnikiem a był czas
    > kiedy zwracałem baczniejszą uwagę na te samochody :)

    Zgadza się, wiele ich nie było. Podobnie jak tych z ABS, poduszkami
    itd.

  • 13. Data: 2011-02-20 20:21:49
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Widzisz w tym jakąś sprzeczność, by tak stawić tezę?

    Skoro sprzedawał sie bardzo dobrze to powinno tego sporo jeździć prawda :)

    > Zgadza się, wiele ich nie było. Podobnie jak tych z ABS, poduszkami
    > itd.

    Takich to w ogóle jak na lekarstwo było. Była taka wersja limitowana na mega
    wypasie z poduchami DWIEMA, abs, wspomaganiem tylko zapomniałem jak się
    nazywała :/ Najlepsze jest to, że kiedy w PL wspomaganie nie było
    standardowe to w DE było wszystko dostępne. U nas na rynku były okrutnie
    biedne te samochody :(

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2011-02-20 20:24:09
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-02-20 20:21, kml pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Skoro sprzedawał sie bardzo dobrze to powinno tego sporo jeździć prawda :)

    Ech... niewiele tego było W SPRZEDAŻY. A to co było sprzedawało się dobrze.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 15. Data: 2011-02-20 20:27:06
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ech... niewiele tego było W SPRZEDAŻY. A to co było sprzedawało się
    > dobrze.

    A niewiele było w sprzedaży z powodu :) ?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 16. Data: 2011-02-20 20:30:21
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-02-20 20:27, kml pisze:

    > A niewiele było w sprzedaży z powodu :) ?

    Trzeba by decydentów z SAP pytać :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 17. Data: 2011-02-20 20:35:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Skoro sprzedawał sie bardzo dobrze to powinno tego sporo jeździć prawda :)

    Nieprawda. Jest wiele modeli, których nie uświadczysz w większych
    ilościach, ale to zależy niestety od polityki koncernu.

    > Takich to w ogóle jak na lekarstwo było. Była taka wersja limitowana na
    > mega wypasie z poduchami DWIEMA, abs, wspomaganiem tylko zapomniałem jak
    > się nazywała :/

    Naprawdę? Kurcze, to ja miałem coś, co nie istniało. Kombi, 'dizelek',
    wszystkie bajery (poduszki, ABS, EBD/EBV, elektryka, wspomaganie...) ;)

    > Najlepsze jest to, że kiedy w PL wspomaganie nie było standardowe
    > to w DE było wszystko dostępne.

    Owszem, ale co to ma do rzeczy w zakresie Twojego stwierdzenia, że
    nie sprzedawał się dobrze, skoro jest ich tak niewiele?

    > U nas na rynku były okrutnie biedne te samochody :(

    Nie te, a wszystkie praktycznie rzecz biorąc - taki rynek był i powoli
    się to zmienia/zmieniło. Większość swoich samochodów zanabyłem
    za tzw. granicą (Felke akurat we Francji) i prawdą jest, że nasz
    rynek zdecydowanie odstawał od tamtejszego.

  • 18. Data: 2011-02-20 20:41:37
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    > się nazywała :/ Najlepsze jest to, że kiedy w PL wspomaganie nie było
    > standardowe to w DE było wszystko dostępne. U nas na rynku były okrutnie

    w 1998 kiedy wyprodukowali mojego Golfa 3 to w PL nie było chyba niczego
    w standardzie :D nawet 1 poduszki powietrznej.
    W Golfie Variancie na Niemcy były 2 poduszki, ABS, klima manualna,
    lusterka elektryczne ;)

    W lutym 1999 jak kupowałem swój pierwszy i ostatni w życiu nowy samochód
    to Srajczento w standardzie w wersji S najtańszej nie miało nawet
    zamknięcia obiegu powietrza, nie mówiąc o poduszce powietrznej chociaż
    jednej.

    Pozdrawiam !

  • 19. Data: 2011-02-20 20:49:01
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Naprawdę? Kurcze, to ja miałem coś, co nie istniało. Kombi, 'dizelek',
    > wszystkie bajery (poduszki, ABS, EBD/EBV, elektryka, wspomaganie...) ;)

    Miałeś w felicji EBD/EBV???? Kupiona w PL? Już doczytałem na końcu, że nie z
    PL zatem chciałbym podkreślić, ze pisałem o samochodzie kupionym w Polska.
    Nawet nie wiedziałem, ze ten samochód mógł mieć EBD/EBV

    > Owszem, ale co to ma do rzeczy w zakresie Twojego stwierdzenia, że
    > nie sprzedawał się dobrze, skoro jest ich tak niewiele?

    Bo dobrze sprzedające się samochody to takie, których sprzedaje się DUŻO. W
    przypadku felicji to bez wątpienia był najpopularniejszy silnik 1.3MPI -
    oczywisty wybór każdego szanującego się działkowca ;) W moim rozumieniu
    gdyby było aż takie zapotrzebowanie na te samochody to silnik 1.9D byłoby
    widać znacznie częściej. Przypomnę, że ja cały czas mówię o samochodach
    kupowanych w Polska.

> [...]
    > za tzw. granicą (Felke akurat we Francji) i prawdą jest, że nasz
    > rynek zdecydowanie odstawał od tamtejszego.

    A widzisz, nasza była z PL i dlatego była taka straszna bida.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 20. Data: 2011-02-20 20:50:21
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ijrqpi$sto$1@news.onet.pl...

> [...]
    > to Srajczento w standardzie w wersji S najtańszej nie miało nawet
    > zamknięcia obiegu powietrza, nie mówiąc o poduszce powietrznej chociaż

    Dokladnie to miałem na myśli... bida z nędzą w PL była wtedy jeżeli chodzi o
    wyposażenie samochodów.

    --
    pozdrawiam
    kml