  • 1. Data: 2011-02-19 18:17:43
    Temat: Wysokie spojlery a myjnia automatyczna
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam Was,

    zastanawiałem się ostatnio będąc na myjni automatycznej, w jaki sposób
    reaguje myjnia na auta z wysokimi spojlerami w stylu Imprezy czy Lancera
    EVO? Czy to przesuwane ramię nie zahaczy o taki spojler i nie uderzy go?

    Dzięki

  • 2. Data: 2011-02-19 18:29:13
    Temat: Re: Wysokie spojlery a myjnia automatyczna
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reaguje myjnia na auta z wysokimi spojlerami w stylu Imprezy czy Lancera
    > EVO? Czy to przesuwane ramię nie zahaczy o taki spojler i nie uderzy go?

    Właściciele imprezy oraz evo jeżdżą na myjnie ręczne, w tym ci, którzy
    jeszcze nie spłacili auta na samoobsługowe ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-02-19 19:32:34
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-02-19 18:29, Yogi(n) pisze:
    > Czy to przesuwane ramię nie zahaczy o taki spojler i nie uderzy go

    Nie uderzy. Jednak chyba też porządnie nie umyje. Szczotki potraktują
    spojlej jak obrys nadwozia i co najwyżej jakaś piana dotrze w miejsca
    pod spojlerem.
    P.

  • 4. Data: 2011-02-20 11:15:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > reaguje myjnia na auta z wysokimi spojlerami w stylu Imprezy czy Lancera
    > EVO? Czy to przesuwane ramię nie zahaczy o taki spojler i nie uderzy go?

    a czym wg ciebie spojler rózni sie od reszty karoserii.
    Wg Twojej teorii każda przednia szyba powinna być wymieniana po każdym myciu
    auta na automacie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-02-20 13:54:40
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    > a czym wg ciebie spojler rózni sie od reszty karoserii.
    > Wg Twojej teorii każda przednia szyba powinna być wymieniana po każdym
    > myciu auta na automacie.

    Chodziło mi o to, że sterczy sobie taki balkon wysoko na tylnej klapie i
    czy czujniki w porę to wychwycą i uniosą to ramię myjni.

  • 6. Data: 2011-02-20 14:55:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Chodziło mi o to, że sterczy sobie taki balkon wysoko na tylnej klapie i
    > czy czujniki w porę to wychwycą i uniosą to ramię myjni.

    a mi chodzi o to, ze jakby czujniki nie wychwytały takich gadów, to kazda
    przednia szyba bylaby strzaskana po myciu auta. Nie widzisz analogii?

    Anteny może nie zauważyć (choć często i z tym sobie radzą), ale wielki
    spojler - no pomyśl.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2011-02-20 17:22:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Feb 2011 14:55:22 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
> [...]
    >przednia szyba bylaby strzaskana po myciu auta. Nie widzisz analogii?
    >
    >Anteny może nie zauważyć (choć często i z tym sobie radzą), ale wielki

    A pamietasz Matizy ?
    Im myjnie jakos chetnie urywaly spojlery :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-02-20 17:28:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > A pamietasz Matizy ?
    > Im myjnie jakos chetnie urywaly spojlery :-)

    tfu, pierdolony Matiz ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl