  • 1. Data: 2011-02-19 22:51:57
    Temat: Katowice - Białka Tatrzańska
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam,
    jadę w najbliższy poniedziałek rano do Białki Tarzańskiej. Wjazd z Katowic.
    Viamichelin pokazuje A4 a potem Zakopianka chyba w poniedziałek nie
    powinno być korków na tej ostatnie drodze? Jak wygląda obecnie obwodnica
    Krakowa - remonty, korki?
    Czy ew. pchać się przez Suchą Beskidzką.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 2. Data: 2011-02-20 11:34:43
    Temat: Re: Katowice - Białka Tatrzańska
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Witam,
> [...]
    > Viamichelin pokazuje A4 a potem Zakopianka chyba w poniedziałek nie
    > powinno być korków na tej ostatnie drodze? Jak wygląda obecnie obwodnica

    Obwodnica OK, jedź przez zakopiankę i potem w NT w lewo. Ale jak posypie
    trochę, to użyj CB, czasami może się jakiś Tirowariat rozkraczyć ... Z
    Katowic warto wyjechać przed 6 rano.

    > Czy ew. pchać się przez Suchą Beskidzką.

    Jak lubisz spokojnie i powoli ...

    Grzegorz

  • 3. Data: 2011-02-20 20:32:06
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jak lubisz spokojnie i powoli ...

    A ktoś z Was może wie jaki jest stan nawierzchni
    przez Imielin, Chełmek, Wadowice Jordanów?
    Ew. drogi z Radomska pezez Koniecpol,
    Pilicę do Krakowa??
    T.

  • 4. Data: 2011-02-20 20:34:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Feb 2011 20:32:06 +0100, "Tomek" <s...@o...pl> wrote:

    >Ew. drogi z Radomska pezez Koniecpol,
    >Pilicę do Krakowa??

    Ostatnio jechałem tamtędy ponad pół roku temu. Niektóre odcinki mają
    nowy asfalt, niestety przeważająca część jest dziurawa jak szwajcarski
    ser.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-02-20 21:04:06
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a3r2m6too8355lha8fjss2kgpn6vc4fmli@4ax.com...

    > Ostatnio jechałem tamtędy ponad pół roku temu. Niektóre odcinki mają
    > nowy asfalt, niestety przeważająca część jest dziurawa jak szwajcarski

    Dzięki za info. 2 lata temu pojechałem tam
    "za nawigacją" i było zupełnie przyzwoicie
    Ruch praktycznie żaden, jazda wygodna,
    na długich światłach (w nocy).
    Tomek.