  • 1. Data: 2011-02-19 16:04:26
    Temat: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: to <t...@a...xyz>

    http://tiny.pl/hcz8m

    "Do wypadku doszło ok. godz. 6.50na ul. Puławskiej, na drodze do
    Piaseczna, w okolicy stacji benzynowej Lukoil. Samochód wpadł w poślizg i
    uderzył w latarnię, a potem w drzewo. Zginęły dwie osoby - kierowca i
    pasażerka - młoda kobieta."

    Co trzeba zrobić, żeby na prostej, równej, pustej trzypasmówce przywalić
    w drzewo?

  • 2. Data: 2011-02-19 16:32:40
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-19 16:04, to pisze:
    > http://tiny.pl/hcz8m

    > Co trzeba zrobić, żeby na prostej, równej, pustej trzypasmówce przywalić
    > w drzewo?
    Chcesz przepis?:P Nie wiadomo jak było, ale do wykonania zadania jak w
    pytaniu wystarczy: zagadać się albo gadać przez telefon bez zestawu lub
    pisać SMSa (w każdym razie zdekoncentrować się i/lub mieć wolną tylko
    jedną rękę), przestraszyć czegoś, wcisnąć nagle hamulec albo gwałtownie
    zdjąć nogę z gazu przy dużej prędkości i wpaść w poślizg na błocie
    pośniegowym, spanikować, nieumiejętnie próbować ratować się gazem (co w
    przednionapędowej Hondzie jest w przypadku amatora generalnie głupim
    pomysłem ) albo i nie, nadal panikować, puścić hamulec i znów go wcisnąć
    ogłupiając do końca system ABS, stracić do reszty kontrolę .. przywalić
    w drzewo. Do tego (prawdopodobnie) mieć auto "bezwypadkowe po dziadku z
    Niemiec" które było złożone dwóch i przy uderzeniu poszło na pół. To tak
    w skrócie co trzeba zrobić. Jak było tym razem to pewnie policja za
    jakiś czas dojdzie.

    --
    MZ

  • 3. Data: 2011-02-19 17:03:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MZ" <"mcold0[wyt] wrote:

> [...]
    > przy uderzeniu poszło na pół. To tak w skrócie co trzeba zrobić. Jak
    > było tym razem to pewnie policja za jakiś czas dojdzie.

    nie bedzie dochodzić... wpisze nie zachowanie bezpiecznej prędkości i tyle.
    Co w 99% będzie prawdopodobnei prawdą.

  • 4. Data: 2011-02-19 17:40:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > http://tiny.pl/hcz8m
    >
    > Co trzeba zrobić, żeby na prostej, równej, pustej trzypasmówce przywalić
    > w drzewo?

    Albo zapierdzielać ponad przyczepność, stan nawierzchni i umiejętności, albo
    spotkac idiotę, który zmienia pas bez obejrzenia się do tyłu. Mogła strzelić
    opona, pojawić się nagle znikąd dziura, może z ciężarówki na prawym pasie
    wypadła zgrzewka mineralnej, może wybiegł pies i odruch przeważył na jego
    korzyść... Cholera wie,

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 5. Data: 2011-02-19 19:18:07
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 19-02-2011 16:04, to pisze:
> [...]
    > Piaseczna, w okolicy stacji benzynowej Lukoil. Samochód wpadł w poślizg i
    > uderzył w latarnię, a potem w drzewo. Zginęły dwie osoby - kierowca i

    Przejeżdżałem tamtędy dziś rano.
    W pierwszej chwili myślałem, że walnęły się dwa auta, bo wraki były dwa.
    Dopiero bliżej zauważyłem, że to jedno auto, w dwóch kawałkach.
    Policja otaczała całość parawanem, ale coś tam widziałem...mojej żonie
    zrobiło się niedobrze:(
    Pecha mieli, bo drzew w tym miejscu jest raptem kilka, a wcześniej jest
    pusto (poza latarniami, ale odległości między nimi są spore).
    Wieczorem już paliły się znicze.....

    > Co trzeba zrobić, żeby na prostej, równej, pustej trzypasmówce przywalić
    > w drzewo?

    Jechać zdecydowanie zbyt szybko?
    To był prawdopodobnie Type-R, droga śliska, padał śnieg i był mróz.

    M.

  • 6. Data: 2011-02-19 19:21:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > pasażerka - młoda kobieta."
    >
    > Co trzeba zrobić, żeby na prostej, równej, pustej trzypasmówce przywalić

    Wystarczy zapierniczać 160km/h bez wyobraźni po śliskiej nawierzchni.
    Oczywiście znów J.F. albo Jerzu znów mi napiszą, by niemożliwe było,
    bym tak często widywał śmiertelne wypadki na trasach, którymi się
    poruszam. Oczywiście znów będą dyskusje, że zatrzymany licznik na
    154km/h nie pokazywał prędkości przy uderzeniu i oczywiście pewnie
    jak zwykle znajdą się osoby, które będą twierdzić, że to nie prędkość
    była przyczyną tragedii.

    Tu macie więcej:
    http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/284828,569674.ht
    ml
    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,roztrzaskal-sie
    -na-slupie-dwie-osoby-nie-zyja,74314.html

    Osobiście dziękuję za takie atrakcje, niestety mam to zezowate
    szczęście, że znów na coś takiego trafiłem osobiście.

  • 7. Data: 2011-02-19 20:07:04
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niemiec" które było złożone dwóch i przy uderzeniu poszło na pół. To tak
    > w skrócie co trzeba zrobić. Jak było tym razem to pewnie policja za

    Wszystko powyższe przy bezpiecznej prędkości nie wysłało by ich na cmetarz.
    Tak się składa, że dziś ranojecahłem szkolenie w centum i widziałem ten wrak
    samochodu. Albo był posklejany z dwóch różnych samochdów albo siła uderzania
    była ogromna.

  • 8. Data: 2011-02-19 20:13:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-19 20:07, Michał pisze:
    (...)
    > Wszystko powyższe przy bezpiecznej prędkości nie wysłało by ich na cmetarz.

    O to to to.

    > Tak się składa, że dziś ranojecahłem szkolenie w centum i widziałem ten wrak
    > samochodu. Albo był posklejany z dwóch różnych samochdów albo siła uderzania
    > była ogromna.

    Zerknij na 'dach'...
    http://grafik.rp.pl/grafika_zw/569674,345003,9.jpg
    Reszta została na słupie....

  • 9. Data: 2011-02-19 20:25:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 19:21:51 +0100, Artur Maśląg wrote:
> [...]
    >Oczywiście znów J.F. albo Jerzu znów mi napiszą, by niemożliwe było,
    >bym tak często widywał śmiertelne wypadki na trasach, którymi się

    No coz, statystyka ogolna jest raczej przeciwko Tobie.

> [...]
    >Osobiście dziękuję za takie atrakcje, niestety mam to zezowate
    >szczęście, że znów na coś takiego trafiłem osobiście.

    Rozumiem ze tam codziennie jezdzisz ?

    szukanie w googlu "wypadek pulawskiej zginal" ujawnia

    28.01.2011 - pieszy pod tramwaj
    24.01.2011 godz 17
    20.10.2009 godz 17 - z tym ze kierowce wycinano i zmarl pozniej
    25.07.2009 godz 17
    28.02.2008 - Zientarski nieswoim ferrari

    Dalej mi sie przegladac nie chce .. moze i masz takie szczescie ze
    jezdzis ulica na ktorej co rok wypadek smiertelny, i mozna go zobaczyc
    mimo tego ze korek sie robi na wiele godzin.

    Ale zeby w godzinach szczytu dalo sie rozpedzic do predkosci
    niebezpiecznych ?

    J.

  • 10. Data: 2011-02-19 20:28:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Wystarczy zapierniczać 160km/h bez wyobraźni po śliskiej nawierzchni.

    Moim zdaniem nie wystarczy, o ile auto jest sprawne, droga prosta, a
    nawierzchnia równa. Raczej musiało się wydarzyć coś jeszcze albo to był
    jakiś niesamowity pech.

    > Osobiście dziękuję za takie atrakcje, niestety mam to zezowate
    > szczęście, że znów na coś takiego trafiłem osobiście.

    No cóż, nie zazdroszczę poranka rozpoczętego takim widokiem...