    From: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Repeater GSM
    Date: Sun, 19 Sep 2010 11:03:39 +0200

    Witam

    Na allegro pojawiło się mnóstwo repeaterów/wzmacniaczy GSM w cenach od
    ok 400 zł w górę.

    Zainteresowałem się tym, ponieważ mieszczkam w domu, gdzie zasięg jest
    idealny na piętrze, na parterze też można porozmawiać (oczywiście zasięg
    jest znacznie słabszy), ale w piwnicach zasięgu już brak mimo iż stacja
    bazowa znajduje się w odległości ok 3 km ode mnie.

    Czy zastosowanie takiego repeatera poprawi moją sytuację? Budynek
    (łącznie 3 kondygnacje z piwnicą) ma niecałe 300m2. Czy możecie mi, jako
    znawcy tematu doradzić jakiś konkretny model?
    Przyznam, że chciał bym zastosować albo antenę sufitową podwieszoną pod
    stropem nad piętrem albo jakąś antenę dookolna, ale sprzęt mogę
    zamontować tylko na strychu. Czy takie rozwiązanie się sprawdzi, czy
    mogę sobie odpuścić temat?

    Pozdr.
    Skorupa