eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[youtube] Potrącenie pieszego na przejściu › Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl
    !feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosti
    ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 28 Mar 2014 17:13:04 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    References: <lgvibv$i7f$1@news.vectranet.pl> <lgvjea$v6h$1@node2.news.atman.pl>
    <kv4au7sytu00$.dlg@myjk.org> <lh0qu9$nm6$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <lh0tgj$5om$1@node2.news.atman.pl>
    <lh0tuu$qqa$1@node1.news.atman.pl> <lh0vqg$801$1@node2.news.atman.pl>
    <lh10nv$8r5$1@node2.news.atman.pl> <lh12q5$am$1@node1.news.atman.pl>
    <lh19b7$7ja$1@node1.news.atman.pl> <lh1g6q$o8i$1@node2.news.atman.pl>
    <lh1j34$rdf$1@node2.news.atman.pl>
    <533452e1$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh1ocs$mfc$1@usenet.news.interia.pl>
    <53347393$0$2238$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh3brs$cgl$1@node1.news.atman.pl> <lh3d5q$i5n$3@node2.news.atman.pl>
    <lh3h0f$i3j$1@node1.news.atman.pl> <lh3jgc$p3h$1@node2.news.atman.pl>
    <lh3mes$s3l$1@node2.news.atman.pl> <lh3nen$t28$1@node2.news.atman.pl>
    <lh3qqn$ql$1@node2.news.atman.pl> <lh3sv5$33c$1@node2.news.atman.pl>
    <lh40q5$71u$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lh40q5$71u$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <5335a00e$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178235139185.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1396023310 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2154 178.235.139.185:49508
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2528493
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-03-28 15:25, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:lh3sv5$33c$...@n...news.atman.pl...
    (...)
    >>> Kto
    >>> stosuje jak to nazywasz "moją" metodę (obojętnie jak ją nazywasz) ten ma
    >>> większe szanse na przeżycie _niezależnie_ od tego czy jakiś kierowca
    >>> popełni błąd czy nie.
    >
    >> Stosowanie takiej metody w praktyce skutkuje brakiem możliwości
    >> sensownego poruszania się po drogach.
    >
    > W praktyce to się sprowadza do prostej zasady coś jedzie - nie wchodzę.

    Na początku na pasy, czy nawet bez pasów? Jeszcze można przyjąć za
    poprawne, choć niekoniecznie zawsze prawdziwe.

    > Zatrzymał się to wchodzę i zaglądam na kolejny pas jedzie - czekam,
    > zatrzymał się- idę dalej.

    Tak jest - jak pisałem, zgodnie z Twoim podejściem stosujemy tę zasadę
    nieograniczonego braku zaufania (którą błędnie nazywasz zasada
    ograniczonego zaufania) w praktyce. Np. na skrzyżowaniu kierowanym
    sygnalizacją świetlną zwalniamy i zaglądamy na kolejny pas.
    Niezależnie od tego, czy jesteśmy pieszymi czy za kierownicą
    samochodu. W końcu zawsze może jakiś debil jechać, który uzna,
    że przecież inni powinni uważać itd.

    Tak patrząc po tym co wypisujesz (nie jesteś w tym odosobniony) to
    się nie dziwię, że tylu pieszych ginie z ewidentnej winy kierowców.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: