eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym? › Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
  • Data: 2016-05-17 09:35:20
    Temat: Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 16:34:50 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > To właśnie zależy od indywidualnej opinii. W mojej sprawność
    > mończyła się na tekstach jednostronicowych.
    Word 6.0, 386 SX - wyłączałem sprawdzanie pisowni, bo jak się
    dodało do tych wspaniałości wyświetlania Windowsa 3.1 ciągłe
    mielenie dyskiem, żeby zajrzeć do słownika, to nagle maszyna
    do pisania zdawała się wcale nie być aż tak złym rozwiązaniem.
    A jak ktoś mądry wsadził do dokumentu zawadiacki Clipart
    bądź gwiazdkę wypełnioną gradientem do podkreślenia
    multimedialności (cokolwiek by to nie znaczyło) dokumentu,
    to atrakcyjnym rozwiązaniem wydawało mi się wdychanie
    oparów z linotypu.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski