    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: włączanie silnika przekaźnikiem
    Date: Fri, 15 May 2020 13:22:18 +0200

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    ..
    W dniu 2020-05-15 o 12:20, J.F. pisze:

    >Padło "regulaminowo", po 5,5 roku.
    >Czyli 2 lata zwykłej + 3 lata rozszerzonej + trochę , żeby klient nie
    >narzekał, że "dzień po gwarancji". SpiskowyMocny z p.m.budowanie
    >miałby używanie ;)
    >Pralka przetrzymała swoją firme: Mastercook zwinął się szybciej z
    >rynku, niż moja pralka z domu.

    No wlasnie - i co wtedy z gwarancja rozszerzoną ?

    Mnie niedawno padl termostat w lodowce, ale gwarancji nie
    rozszerzalem - zaryzykowalem, ze lodowka powinna jednak 15 lat
    pracowac, a nie 5 :-)

    >Niedługo jedzie do Bochum moja 3-miesięczna wiertarka z Lidla za 179
    >złotych. Ile to musi kosztować w produkcji, że jeszcze starcza na
    >serwis door2door za granicą przy takiej masówce?

    No wiesz, jesli pada np 1 na tysiac, to kurier kosztuje z 5 gr na
    sztuke ...

    >Pralka ładowana od góry, czyli rygiel, sterownik na samej górze, nie
    >ma szans, żeby tam woda się pojawiła. W sumie poszły 3 triaki.

    No ale cos je jednak musialo przepalic.
    Nadmierny prad przed obciazenie nie poplynie.

    Moze cos sie poluzowalo i zwarlo, moze jakies przepiecie w sieci ...

    >Pod pralką było sucho, na wężach nie było śladów po wyaciekach. Jak
    >nic celowe zestarzenie ;)

    Tylko jak - jakąs kropelke cyny mocowali, zeby odpadla po 5 latach i
    zwarla co nie nalezy ?

    Bo chyba nie dali dwoch triakow tak, zeby jednoczesne wlaczenie palilo
    je - to by ktos zauwazyl i kara moglaby byc duza :-)

    J.