-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: używanego elektryka
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2...@g...com>
<5a4b6d7b$0$5150$65785112@news.neostrada.pl> <a...@m...org>
<5a4b75d6$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<1h9m5i3172xpn$.dlg@myjk.org> <5a4c9f47$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sat, 6 Jan 2018 12:33:43 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1...@m...org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 180105-2, 2018-01-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 56
Message-ID: <5a50b3e8$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.33.147.234
X-Trace: 1515238376 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5144 188.33.147.234:2419
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4325
X-Received-Body-CRC: 2611749545
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2621675
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-01-03 o 10:38, Myjk pisze:
> Wed, 3 Jan 2018 10:16:02 +0100, Trybun
>
>> Kwestia jakości tych odgłosów spaliniaka. Jazda starym TDI mogła być dla
>> wielu istną torturą, zresztą rzecz dotyczy prawie każdego starego diesla
>> z przeszłości. Ale teraz jazda takim HDI czy CRDI to prawdziwa przyjemność.
> Jeżdżę CiTD i nie widzę w tym żadnej przyjemności. Wystarczy na postoju
> wykręcić silnik do 2500 obrotów (nie wspomnę jeśli pokręcić wyżej) i
> uzmysłowić sobie jaki hałas to dziadostwo generuje. Sam fakt że jest to
> potem trochę zagłuszane niewiele zmienia, bo ten hałas nie znika.
>
> Znaczy lepsze to niż wolnossąca benzyna dokręcona do maksymalnej mocy, ale
> już do TSI szmelcwagena się żaden diesel nie umywa -- w zasadzie w żadnej
> kwestii (TSI ciągnie od niższych obrotów, znacznie ciszej pracuje, niewiele
> więcej pali). Jakbym miał zmieniać auto spalinowe, to tylko i wyłacznie z
> takim silnikiem.
To prawda, jednak są dźwięki których głośność nie jest dla słuchającego
uciążliwa. Jednymi z nich są odgłosy wydawane przez mojego klekota.
Oczywiście nie jest to hałas pożądany podczas wielogodzinnego
pokonywania dystansów autostradami. Ale dla moich obecnych potrzeb
użytkowych (częste ruszanie, przegazówki, stanie na światłach itd , ze
wszystkich silników wybieram dieselka.
>
>> Myślisz? Nie, raczej na dzień dzisiejszy - dla szpanu, dla pozornych
>> oszczędności, dla wiary w ekologię, jednym słowem myślę że argument o
>> ciszy dla kierowcy jest na samym końcu listy.
> Dla mnie cisza w kabinie to podstawowa zaleta elektryka. Ludzie grubą kasę
> płacą żeby ciszę mieć w limuzynach. Jako drugie stawiam oferowane osiągi
> (bezzwłoczna reakcja na "gaz", płynne stałe przyśpieszenie dzięki braku
> zmiany biegów itd.). Tylko dla oszczędności takiego auta nie kupię, dla
> ekologii też nie, bo bilans emisji jest zbliżony (tylko dla ludzi w
> miastach i na samych drogach elektryki są zdrowsze). Szpan? W Leafie czy
> innym i-MiEVie?
No, prawdę pisząc to niektórzy wydają ogromną kasę po to aby właśnie w
aucie nie było za cicho. Głośność do to w sumie co najmniej dwie kwestie
- inaczej rozpatruje to prezes z tylnego siedzenia a inaczej kierowca.
A szpan, nie wiem jak sprawa wygląda z tym drugim, ale Nissanem można
szpanować za sprawą ceny..
>
> BTW wczoraj gadałem z kumplem z MMP, podobno mają na stanie używanego w
> firmie i-MiEVa i będą go niebawem chcieli sprzedawać. Dziadostwo to
> straszne, segment A, zasięg max 160km, przyśpieszenie 16s -- ale jak dadzą
> dobrą cenę i baterie będą sprawne, to rozważę zakup toczydełka. Może na
> start żona wymieni swoją zieloną żabę (Mitsu Spacestar) -- jej wystarczy
> zasięg 60km/dzień ze sporym zapasem.
>
Nową wersję Space Stara? Jakiś czas temu miałem przyjemność uczestniczyć
"w opijaniu" zakupu takiego auta. Wrażenie robił na mnie bardzo dobre, -
wygląd, zwrotność, spalanie.. Co z nim nie tak że żona myśli o zamianie
na elektryka?
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 16:30 Myjk
- 07.01.18 00:30 g...@g...com
- 07.01.18 11:19 Myjk
- 08.01.18 12:48 Trybun
- 08.01.18 14:15 Myjk
- 11.01.18 09:30 Trybun
- 11.01.18 10:24 Myjk
- 15.01.18 12:46 Trybun
- 29.01.18 18:26 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=