-
Data: 2018-01-15 12:46:33
Temat: Re: używanego elektryka
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2018-01-11 o 10:24, Myjk pisze:
> Thu, 11 Jan 2018 09:30:09 +0100, Trybun
>
>> Choć nigdy osobiście ni byłem posiadaczem auta z grupy VW to za sprawą
>> Passata brata mam do tych aut duże uprzedzenie. Tak więc - nie , dziękuję.
> Nie musisz być posiadaczem, wystarczy abyś się przejechał i zobaczył
> różnicę. Brat z kolei ma Paska TSI z salonu czy diesla po dziadku z nimiec
> co do kościoła tylko jeździł? ;)
Nawet nie wiem jaki to był typ, wiem tylko że benzyna i automat. Piszę
"był" w końcu pozbył się tego zlepka awarii i ciągłych kłopotów.
Żeby nie było - jakiś czas po zakupie sprawował się zupełnie nieźle, aż
go naszło że więcej u mechaników stał niż jeździł.
>
>> Pewnie też jak mój nie ma nadmiaru (wystarczającej) mocy. Gdy jeździłem
>> nim po Wielkopolsce to byłem mega pozytywnie zaskoczony możliwościami
>> tego 1,5 litrowego , 3cylindrowego dieselka. Pierwsza wyprawa w góry i
>> kubeł zimnej wody na głowę, powiedziałbym wprost - auto z tym silnikiem
>> nie nadaje się zupełnie do jazdy w górach.
> Nie wiem jak Twój, ale mój ma 145KM i żeby lepiej pojechać to muszę
> wskoczyć powyżej 2k obrotów. Szczególnie jeśli chodzi o górkę. Turbobenzyna
> nie ma tego problemu, a najważniejsze, jakby jej nie dusić to kopcić nie
> będzie -- w przeciwieństwie do najnowszego nawet diesla (z tą różnicą, że w
> nowszych dieslach DPF łapie sadzę).
Mój diesel ma zaledwie 90konikow. Jednak po przesadce z Vectry (chyba
120km) to autko na trasie wydawało się być istną rakietą. Różnica
miedzy Vectrą a tym dieslem to taka że przy wyprzedzaniu powyżej 80km/h
nie muszę redukować biegów z 5tki. Znacznie lepiej zbiera się do
wyprzedzania.. Za to start jedynką z zatrzymania praktycznie praktycznie
nie istnieje. Nie da się tym autem zapiszczeć oponami startując spod
świateł. Ale żeby nie było - moje drugie obecne auto - benzynowe,
wolnossące podobna waga, o 20KM mocniejsze także nie jest czymś w czym
można skłonić opony do wydawania pisku pod światłami.
Oj tu chyba się mylisz, mój CRDI nie ma DPF czy FAP jak to tam nazywają
niektórzy, a w żadnych warunkach nie da się go wprowadzić w stan w
którym zauważalnie kopci.
>
>>>> I nie sądzę żeby sama turbina coś zmieniła w tej kwestii. Tu trzeba by
>>>> jeszcze mieć w skrzyni mieć inne przełożenia. A Volkswagen robi
>>>> specjalne skrzynie dedykowane do silników z turbo?
>>> Teraz to robi już AFAIK chyba nawet 8 stopniowe DSG -- co tylko pomaga w
>>> cichej jeździe, bo do niższych obrotów mieli biegami.
>> A w przypadku manualnej skrzyni?
> Nie interesowałem się manualami, bo już więcej auta z manualną skrzynią nie
> kupię. Na dobrą sprawę juz obecne auto chciałem z automatem, ale nie
> oferowali. :P
No ale automat to już trochę inna kategoria jazdy, i trudno tu znaleźć
jakiś wspólny odnośnik względem obrotów przy określonej prędkości
względem manuala. Wcześniej jeździłem Mustangiem w automacie, mój styl
jazdy tym autem oscylował wokół 130km/h, przy wskaźniku na obrotomierzu
wartości tylko trochę wyższych od biegu jałowego. Mowy o jakimś wyciu
silnika obrotami być nie może.
>
>> No, nie możemy ich pominąć w naszych rozważaniach, a wniosek jest jeden
>> - są także kierowcy którzy kochają hałas w aucie.
>
> Ale jeśli patrzeć przez pryzmat pojazdów na drogach to jest promil.
>
No nie wiem..
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.18 18:26 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
Najnowsze wątki
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-24 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-24 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-24 Antifa