  • Data: 2018-01-15 12:46:33
    Temat: Re: używanego elektryka
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-11 o 10:24, Myjk pisze:
    > Thu, 11 Jan 2018 09:30:09 +0100, Trybun

    > Nie musisz być posiadaczem, wystarczy abyś się przejechał i zobaczył
    > różnicę. Brat z kolei ma Paska TSI z salonu czy diesla po dziadku z nimiec
    > co do kościoła tylko jeździł? ;)

    Nawet nie wiem jaki to był typ, wiem tylko że benzyna i automat. Piszę
    "był" w końcu pozbył się tego zlepka awarii i ciągłych kłopotów.
    Żeby nie było - jakiś czas po zakupie sprawował się zupełnie nieźle, aż
    go naszło że więcej u mechaników stał niż jeździł.

    > Nie wiem jak Twój, ale mój ma 145KM i żeby lepiej pojechać to muszę
    > wskoczyć powyżej 2k obrotów. Szczególnie jeśli chodzi o górkę. Turbobenzyna
    > nie ma tego problemu, a najważniejsze, jakby jej nie dusić to kopcić nie
    > będzie -- w przeciwieństwie do najnowszego nawet diesla (z tą różnicą, że w
    > nowszych dieslach DPF łapie sadzę).

    Mój diesel ma zaledwie 90konikow. Jednak po przesadce z Vectry (chyba
    120km) to autko na trasie wydawało się być istną rakietą. Różnica
    miedzy Vectrą a tym dieslem to taka że przy wyprzedzaniu powyżej 80km/h
    nie muszę redukować biegów z 5tki. Znacznie lepiej zbiera się do
    wyprzedzania.. Za to start jedynką z zatrzymania praktycznie praktycznie
    nie istnieje. Nie da się tym autem zapiszczeć oponami startując spod
    świateł. Ale żeby nie było - moje drugie obecne auto - benzynowe,
    wolnossące podobna waga, o 20KM mocniejsze także nie jest czymś w czym
    można skłonić opony do wydawania pisku pod światłami.
    Oj tu chyba się mylisz, mój CRDI nie ma DPF czy FAP jak to tam nazywają
    niektórzy, a w żadnych warunkach nie da się go wprowadzić w stan w
    którym zauważalnie kopci.

    > Nie interesowałem się manualami, bo już więcej auta z manualną skrzynią nie
    > kupię. Na dobrą sprawę juz obecne auto chciałem z automatem, ale nie
    > oferowali. :P

    No ale automat to już trochę inna kategoria jazdy, i trudno tu znaleźć
    jakiś wspólny odnośnik względem obrotów przy określonej prędkości
    względem manuala. Wcześniej jeździłem Mustangiem w automacie, mój styl
    jazdy tym autem oscylował wokół 130km/h, przy wskaźniku na obrotomierzu
    wartości tylko trochę wyższych od biegu jałowego. Mowy o jakimś wyciu
    silnika obrotami być nie może.

    > Ale jeśli patrzeć przez pryzmat pojazdów na drogach to jest promil.

    No nie wiem..