  • Data: 2018-01-11 09:30:09
    Temat: Re: używanego elektryka
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-08 o 14:15, Myjk pisze:
    > Mon, 8 Jan 2018 12:48:50 +0100, Trybun

    > Polecam, wpasuj się nawet do jakiejś Octavii, zdziwisz się. :P

    Choć nigdy osobiście ni byłem posiadaczem auta z grupy VW to za sprawą
    Passata brata mam do tych aut duże uprzedzenie. Tak więc - nie , dziękuję.

> [...]
    > ropniaku powoduje obniżenie obrotów i mniejszy hałas. Ale, to samo uzyskuje
    > się w turbobenzynie (TfSI), moment lepszy niż w dieslu, bo już od 1500,
    > tego nawet nie trzeba kręcić na więcej jak 2,5k obrotów żeby ładnie
    > jechało. Benzyna przy takich obrotach jest znacznie cichsza niż najlepszy
    > klekot.
    >
    > Ja byłem w szoku jak z kuplem w góry pojechaliśmy, 50/h na blacie, kumpel
    > na piątce, wciska gaz bez redukcji i przyśpiesza pod górę. WTF? Przecież
    > mój diesel by umarł na samą myśl o wciśnięciu gazu w takich warunkach.

    Pewnie też jak mój nie ma nadmiaru (wystarczającej) mocy. Gdy jeździłem
    nim po Wielkopolsce to byłem mega pozytywnie zaskoczony możliwościami
    tego 1,5 litrowego , 3cylindrowego dieselka. Pierwsza wyprawa w góry i
    kubeł zimnej wody na głowę, powiedziałbym wprost - auto z tym silnikiem
    nie nadaje się zupełnie do jazdy w górach.

    > Teraz to robi już AFAIK chyba nawet 8 stopniowe DSG -- co tylko pomaga w
    > cichej jeździe, bo do niższych obrotów mieli biegami.

    A w przypadku manualnej skrzyni?

    > Zostawmy użytkowników "cifików" w spokoju. ;)
    > BTW https://www.youtube.com/watch?v=FcR6D7WqXrI :D

    No, nie możemy ich pominąć w naszych rozważaniach, a wniosek jest jeden
    - są także kierowcy którzy kochają hałas w aucie.

    > To wtedy już nie jest szpan tak jak przy zakupie srajfona. ;P
    > Teslą rozumiem, można szpanować, ale nie Leafem. :>

    E tam, ubieranie się jak Presley nie świadczy o tym że ktoś staje się
    Presley`em.

    > Się nie ma co dziwić, spuścili go do poziomu Colta, czyli do segmentu A,
    > który próbuje podskakiwać do B ale mu brakuje mocy w sprężynkach. :>

    No tak...