  • Data: 2018-01-07 11:19:59
    Temat: Re: używanego elektryka
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 5 Jan 2018 12:18:51 +0100, J.F.

    > Zalezy od auta i silnika. Niektore sa naprawde ciche.
    > Jak dla mnie - za ciche.

    Nie rozumiem tego stwierdzenia "za ciche". Jeszcze rozumiem przy manualu,
    gdy wypada słyszeć silnik aby się nie gapić w obrotomierz, ale już przy
    automacie pococito?

    > Znow zalezy jaki silnik i na jakich obrotach.
    > Na wolnych potrafia byc cichutkie.

    I tak będą głośniejsze niz elektryk. Zresztą jazda po mieście (czyli
    sytuacja w której z czystym sercem można kupić elektryka) to głównie
    przyśpieszenia i hamowania, zatem w zasadzie nie ma czegoś takiego jak
    niskie obroty, a i hałas od toczenia jest znacznie mniejsze.

    Wspominałem o Spacestarze mojej żony. To zaczyna ostro hałasować jak tylko
    mocniej dotknie się gazu. I hałas jest spory a tym większy im mocniej i
    wyżej się kręci. Żonie się podoba, bo ma problem ze słuchem i słabiej
    słyszy silnik co utrudnia operowanie biegami, z drugiej storny ma ten słuch
    chronić.

    --
    Pozdor
    Myjk