  • Data: 2010-06-09 22:48:25
    Temat: Re: usterka multimetru...?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś na powyższej stronie widzę wszystkie "proponowane zamienniki" firmy
    > Sanwa. Tak jakby Metex miał całkiem zniknąć z ich oferty.

    wiesz, zależy kto pisze o tych zamiennikach ;-)
    ja znalazłem cos takiego "M-3650D - 3 1/2 digits dual display Digital
    Multimeter - Discontinued - replaced by Metex M-3890D" piszą o tym np tutaj:
    http://www.tequipment.net/MetexM-3650D.html
    a tu z kolei jest na stronie macierzystej i nie piszą żeby nie był
    produkowany
    http://www.imetex.com/html/product/product_dmm.asp

    brat