    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <opmrs.372008$W63.84464@fx05.am4> <k8kvbr$7ic$1@solani.org>
    <klors.528921$Tf3.474576@fx12.am4> <k8l5kh$qpk$1@solani.org>
    <k8ndj8$4nb$1@speranza.aioe.org> <k8np72$g5e$1@mx1.internetia.pl>
    <MTJrs.464383$Bz2.270312@fx11.am4> <k8nr8j$n0m$1@mx1.internetia.pl>
    <50af738a$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <k8nt5h$t7a$1@mx1.internetia.pl>
    <50af7a37$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <50aff8f8$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: uP ze sprzętowym 1-wire - istnieje?
    Date: Fri, 23 Nov 2012 23:49:44 +0100

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:50aff8f8$0$26701$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zostań przy zasilaczach...
    >

    > [następny , który ma mnóóóóóóstwo wolnego czasu i przepada za pouczaniem
    > innych]
    > [a oni, niewdzięczni, mają to w dupie]
    > [co za życie]

    Ale akurat tutaj RoMan ma rację. OE z natury jest odporniejszy na błędy w
    deklaracji charsetu, ale inne programy już prezentują wtedy kaszanę. Pomyśl
    o tych, co mają inne programy, niż twój (i mój, też mam OE).
    Zrozumiałe, gdybyś był np. polonistą, dla którego komputery, informtyka, to
    czarna magia. Ale jeśli jesteś elektronikiem i INFORMATYKIEM, to zestawiając
    tę deklarcje, z pozostawieniem domyślnych (są złe!!) ustawień OE, wystawiasz
    sobie niezbyt pochlebny wizerunek. Gdybym był humanistą, to powiedziałbym,
    że jeśli informatyk nie umie prawidłowo ustawić swojego komputera, to ja mu
    nie ufam, czy zaufać też lekarzowi, mając takie coś na widoku?
    Tak więc, jeśli chcesz, żeby inni traktowali cię poważnie, to wyglądaj
    poważnie. Inaczej wyglądasz (takie przerysowanie) jak elektryk, co pod
    napięciem pracuje przy gołych przewodach bez izolacji ochronnej...
    Jak ustawić OE - STFW :)