  • Data: 2010-09-29 19:34:49
    Temat: Re: to się nazywa prewencja
    Od: Technolog <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 16:32:45 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > Jakie pierwsze słowo Wam przychodzi do głowy po obejrzeniu takiego czegoś:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=p
    layer_embedded

    Mam mieszane uczucia. Jeśli w tych dwóch domach za drzewami mieszkają
    dzieci lub staruszkowie, którzy chodzą na przystanek piechotą, to
    ograniczenie prędkości zwiększa ich szanse przeżycia - tu się chyba
    zgodzimy. O ile zwiększa - to chyba już nie ma znaczenia.

    Oczywiście idealnie by było, gdyby ta wieś miała obwodnicę, a po tej drodze
    jeździli wyłącznie miejscowi i ich goście. Ale przyjmując, że obwodnica
    jest jak na razie nierealna, to być może teren zabudowany w tym miejscu ma
    sens z powodu tego jednego domu.

    A jakiś stopień prewencji jest: ostatecznie te zdjecia przyjdą do
    właścicieli aut, którzy może zaczną uważać w tym miejscu.

    Autor nagrania mówi o migającej prewencyjnie lampce, a może za tym
    fotoradarem powinien stać komitet powitalno - informacyjny, że był radar, z
    chlebem, solą i kwiatami.

    Dziś na drogach zginęło zapewne znowu kilkanaście osób. Wiele z nich z
    powodu przekroczenia prędkości nawet w niezabudowanym lesie.

    Wasze zdrowie!
    Technolog