  • Data: 2010-09-30 12:23:38
    Temat: Re: to się nazywa prewencja
    Od: Technolog <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:58:35 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > Być może ktoś się wlekł 50km/h bo były fotoradary a potem nadrabiał tam
    > gdzie nie było? A może zignorował jeden sensowny wśród tysięcy
    > idiotycznych znaków?

    Zgoda. Tylko on teraz będzie miał wyrok, ktoś inny nie żyje. Warto było
    nadrabiać prędkością dla tych kilku-kilkunastu procent krótszego czasu
    jazdy?

    Wiem, to teoria. Też mi się zdarza przekroczyć prędkość. Ale nie neguję
    sensu znaków ograniczenia prędkości bez głębszego zastanowienia, niż że
    wokół jest las i akurat nikt nie idzie poboczem.

    > Jedno jest pewne, patrząc na statystyki obecne działania policji niczego
    > nie wnoszą. Więc albo "oryginalne" mechanizmy policji jednak się nie
    > sprawdzają, albo naród głupi. Ty przyjmujesz, że to drugie. Nie wiem czy
    > na pewno masz rację.

    Nie przyjmuję, rozważam. I z dwóch wymienionych przez Ciebie przyczyn wina
    leży zapewne po obu stronach. Natomiast nasz naród za kółkiem mądrością nie
    grzeszy na pewno.

    Pozdrawiam
    Technolog