  • Data: 2011-08-15 14:24:13
    Temat: Re: subiektywne kryteria oceny kandydata
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j2apl0$ji9$...@n...onet.pl...
    > A czym to się różni od okresu próbnego, czyli pierwszej umowy na czas
    > określony? Nawet nie kosztem, jeśli delikwent nie jest studentem.

    Różni się trywialnie tym, że jeżeli zapłacisz delikwentowi zadatek, to
    jeżeli delikwent nie wykona dzieła - to musi oddać zadatek i jeszcze drugie
    tyle. Masz czysty i legalny zysk z tego, że delikwent podjął się czegoś,
    czego nie potrafi. Wiem, okrutne. Ale witamy w realnym świecie.

    Jeżeli praca będzie wykonana... no cóż, to nic nie tracisz, zadatek jest po
    prostu wliczony w wynagrodzenie. I oczywiście masz zrealizowaną część
    projektu. Obie strony zadowolone.