  • Data: 2011-08-16 09:29:50
    Temat: Re: subiektywne kryteria oceny kandydata
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j2d4t5$bf$...@n...onet.pl...
    > Bo na ogólne pytanie odpowiada się ogólnikami. Trudno ścisły o algorytm
    > oceniania pracownika.

    Algorytm jest z natury ścisły.

    > Chodzi o sprawdzenie, czy kandydat umie składnie opowiedzieć
    > o czymkolwiek (najlepiej z dziedziny zainteresowania), bo to będzie

    Wykluczasz głuchych i/lub niemych. ;

    > świadczyło o jego umiejętności opowiadania o rzeczach, o których będzie
    > musiał rozmawiać z zespołem, jak się go zatrudni.

    Aj tam, jak ci bez przerwy rozmawiają - to kiedy mają czas na robotę? ;

    > Warunkiem koniecznym opowiadania jest zrozumienie kwestii podnoszonej
    > przez rozmówcę.

    Nie. Nie jest. Ja na przykład ciebie nie rozumiem - a odpowiadam. ;

    > - nie potrafisz słuchać i odczytywać intencji rozmówców, zamiast tego

    Ajaajaj. Znowu próbujesz dominować w dyskusji - niby że tobie trzeba
    okazywać posłuszeństwo. I jeszcze w oczki patrzeć, intencje odgadywać. lol

    > - o swoje racje potrafisz się tylko wykłócać, ale w ogóle nie
    > potrafisz do nich przekonywać

    No to napisz, dlaczego miałbym akurat ciebie przekonywać?

    > Kamień spada mi z serca - jeśli będziesz się tak prezentował na
    > rozmowach kwalifikacyjnych, to ryzyko, że będę musiał z Tobą
    > współpracować jest minimalne.

    Nie jestem z twojej bajki i nie stać cię na mnie.