  • Data: 2016-04-03 13:08:14
    Temat: Re: stan kolekcjonerski :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Wojtek napisał:

    > Mówisz i masz
    > https://www.dropbox.com/sh/i5aq7k3ou91lre9/AABjLP4fa
    vQtljkHtv1IIZc8a?dl=0.
    > Tylko godzina szukania na strychu :)

    Wielkie dzięki za poświęcenie dla dobra ludzkości!

    > Ten wyłącznik to pewnie moja modyfikacja on/off telewizora.

    On/off, czy tylko off? Bo ja też to pamiętam, że telewizory miały cewkę,
    która potrafiła odpuścić zapadkę włącznika sieciowego. Włączać trzeba
    było ręcznie.

    > I był bez kutasika, prawdopodobnie kupiony w Bomisie.

    Podejrzewam, że ktoś w Bomisie musiał zakosić ten kutasik, bo jest
    przecież klamerka do niego.

    A co do zastosowania tego zdalnego sterowania, to sądzę, że w zamyśle
    było ono przeznaczone do telewizorów w świetlicach. Montowało się taki
    odbiornik gdzieś wysoko pod sufitem, żeby publika z całej sali mogła
    się nań bez przeszkód gapić. To ustrojstwo się przydawało, by nie trzeba
    było się wspinać po drabinie w celu zmiany głośności.

    Jarek

    --
    Ulice mgłami spowite, toną w ślepych kałużach
    Przez okno patrzę znużona, z tęsknotą myślę o burzy