  • Data: 2016-04-03 13:48:01
    Temat: Re: stan kolekcjonerski :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Wojtek napisał:

    > Znając moje lenistwo to raczej on/off. Niewykluczona jakaś
    > modyfikacja w telewizorze, sam go składałem z części z Bomisu.

    To by musiał być przekaźnik w telewizorze. W zastosowaniach niżej
    opisanych funkcję on/off łatwo dało się zrealizować wyłącznikiem
    na kablu zasilającym telewizor. Nie diwi mnie więc, że oryginalny
    pilot tego nie miał.

    > To raczej ucho, klamerka służy do wieszania prania :) I raczej
    > służy do wieszania pilota w pobliżu fotela. Kutasik na zdjęciu
    > wygląda na prywatną inicjatywę :)

    Ktoś wcześniej potwierdzał istnienie kutasika w filmie fabularnym.
    Taki sam kutasik widoczny jest na jednym ze zdjęć w internecie --
    ale może to rekwizyt filmowy sfotografowano? W każdym razie nie
    widze powodu by się sperać o to, kutasik mu w ucho.

    > To możliwe, nigdy nie widziałem jego zastosowania w instytucji
    > publicznej.

    Też nie widziałem, staram się wczuć wyobraźnią w ducha epoki.

    --
    Jarek