  • Data: 2016-04-03 19:28:46
    Temat: Re: stan kolekcjonerski :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:aqympizhf20k$.e1c4dblshtql$.dlg@40tude.net...

    > Magnetowidy to pozniejszy wymysl, telewizja na poczatku musiala sie
    > obyc bez nich - na zywo.

    Ja tam nie wymagam od nich, ani od nikogo, aby coś się wzięło z niczego.
    Użycie taśmy filmowej, a potem telekina też nie ma chyba sensu, a nawet, to
    by było chyba zbyt kosztowne. W każdym razie wiem to od kogoś, kto działał w
    TV, choć nie bezpośrednio. To wiadomo, że jak tak pierwyj goworił, to nie
    było innej możliwości, niż zerwać się o 3 w nocy, bo coś-tam jakiś ważniak
    3po3 w drugim końcu kraju.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.