  • Data: 2011-01-25 19:29:12
    Temat: Re: sms zza granicy, a numer centrum sms
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-25 20:04, kashmiri pisze:

    > Przed momentem wysłałem smsa do siebie samego w sieci UCell UZ.
    >
    > Centrum sms w telefonie, z którego wysłano: +998930190000
    > Centrum sms w detalach otrzymanej wiadomości: +998930190100
    >
    > Czyli mylisz się.

    Wirtualne SMSC są znane od dawna. W Plusie przez lata numer podawany
    oficjalnie jako SMSC nie istniał, a był jedynie aliasem dla prawdziwych
    numerów. Pewnie coś podobnego jest w Uzbekistanie.
    Natomiast pewnym jest, że telefon WYŚLE SMS-a jedynie na numer podany w
    ustawieniach. Odbierze z każdego innego. Wyślij sobie SMS z Uzbekistanu
    do Polski przy prawidłowo skonfigurowanje sieci (a za to ręczyć nie
    mogę :-), we właściwościach zobaczysz numer SMSC nadawcy.