  • Data: 2016-04-10 11:39:48
    Temat: Re: słuchawki blutooth
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2016 o 00:28, Jan Kowalski pisze:
    > Witam wszystkich. czy słuchawki telefoniczne blutooth mogą służyć jako
    > słuchawki do laptopa? Co trzeba robić?

    > antywirusowe Avast.

    tak skonfigurować czytnik, żeby nie wysyłał śmieci

    moim zdaniem to zły pomysł. Oczywiście mogę się mylić, ale sprawdź to o
    czym napiszę. dawno dawno temu, za czasów królowania windowsa XP, też
    chciałem używać słuchawek BT motorola. słuchawki same z siebie działały
    dobrze, odtwarzanie muzyki było pauzowane gdy przychodziła rozmowa
    telefoniczna, po zakończeniu - odpałzowywane.
    Tyle że w kompie, w raz z pierwszym użyciem BT audio, pojawiła się tak
    jakby nowa karta dzwiękowa. nie pamiętam szczegółów ale nie było to
    oczywiste że program taki a taki z niej (czyli ze słuchawek bt)
    skorzysta, mając do wyboru wbudowaną w płytę główna kartę dzwiękową. W
    skype i jakiejś tam grze - dało się to ustawić bez problemu, ale potem
    bez słuchawek bt, były jazdy.
    Czy teraz jest to lepiej rozwiązane? poprostu sprawdź.

    ToMasz