  • Data: 2018-09-07 15:50:08
    Temat: Re: sciemniacz LED
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Byc moze, ja jednak chce regulowac jasnosc. czasem mi trzeba 3*100W
    > w zarowkach, do nocnego ogladania telewizjii to 60W za duzo.
    >
    > Co akurat dwa pstryczki zalatwiaja, moze nie idealnie, ale
    > wystarczajaco.

    Też tak uważam. Pstryczki w większości przypadków są optymalnym
    rozwiązaniem.

    > Problem sie wzial z tego, ze babie sie zyrandol spodobal, a on ma
    > wszyskie lampki polaczone w jedno i nie moge rozpiac :-)

    Czyli problem wygenerowany sztucznie (przez producenta w kooperacji
    z babą).

    > Trudno mi powiedziec czy jestem wrazliwy. Raczej slabo.
    > A rytm mam dawno zaburzony, ale to z innych powodow - w tych
    > komputerach zawsze jest cos do zrobienia :-(

    Nie warto zaburzać sobie jeszcze bardziej.

    > Chcialem kiedys bielsze oswietlenie, ale akurat wywialo swietlowki
    > 4300K z castoramy, kupilem na probe 6500 ... ciekawa sprawa - to
    > sie w mieszkaniu trupio niebieskie wydaje.

    Ja w takim oświetleniu mogę długo, aż padnę ze zmęczenia. A potem
    i tak mam trudności z zaśnięciem.

    > Nie uzywalem, ale chyba sie daje plynnie skladowe RGB regulowac,
    > i widze ze dwa przycisku zolte :)

    Ja nawet widziałem. Prędzej kupię tę lampę za tysiąc złotych.
    Te błyskotki dobre najwyżej do zabawy.

    --
    Jarek