  • Data: 2018-09-07 16:06:05
    Temat: Re: sciemniacz LED
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Czyli problem wygenerowany sztucznie (przez producenta w kooperacji
    >z babą).

    Ale rozwiazanie moze sie przydac.
    W innym miejscu kupilem sobie 3 duze kule LED, bo mi pasuja do
    wystroju ... i jest za jasno :-)

    Tylko te zarowy to na przetwornicy.

    >Ja w takim oświetleniu mogę długo, aż padnę ze zmęczenia. A potem
    >i tak mam trudności z zaśnięciem.

    Eee, jak padam, to zasypiam.

    Tylko ja w takim nie moge. Zbyt niebiesko.
    Ale czemu tak niebiesko ? Odczuwanie koloru sie wieczorem zmienia, czy
    za dnia rzut oka na niebo za oknem zmienia "balans bieli" ..

    >Ja nawet widziałem.

    No pisalem ze wszedzie sa :-)

    >Prędzej kupię tę lampę za tysiąc złotych.
    >Te błyskotki dobre najwyżej do zabawy.

    Trzebe kupic kilka typow i zobaczyc.
    Jak to w sumie w swietle przepisow - mozna kupic wysylkowo, rozciac
    blister i odeslac, czy nie ?

    Blyskanie mozna wylaczyc :-)

    J.