  • Data: 2010-06-10 09:03:44
    Temat: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:
    > "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:
    (...)

    > Czyli przekreśliłeś całą swoją argumentację opartą na bezpieczeństwie
    > i potwierdzasz że zwyczajnie gościowi auta zazdrościsz skoro cały ten
    > płacz o kolorze migaczy nie przeszkadzałby Ci gdyby to był Chevy
    > a przeszkadzał Ci tylko w przypadku nowego Passata.

    Przemek bardzo ładnie wyjaśnił możliwość odstępstw w tej materii,
    a Ty w swym zacietrzewieniu już tak bredzisz, że szkoda słów.
    Podejrzewam, że po tym co napisałeś raczej nikomu nie będzie się
    chciało tłumaczyć różnicy między parchatym topielcem marki VW Passat,
    a Chevroletem Bel Air 1957 czy np. Mercurym Coupe "Hirohata" 1951.