  • Data: 2010-06-11 01:47:40
    Temat: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote in message
    news:4c1167d7$0$17088$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie będzie ci tłumaczył bo i tak nie zrozumiesz.

    A może jednak wysilisz się?
    Chodzi Ci o to, że ten samochód jest wyjęty spod prawa?
    Czy masz większą tolerancję?

    > j.w.

    > Zazdroszczę ci, bo ja nie mam w USA.
    > Chociaż ta pierwsza jest chyba jakiegoś Nelsona a nie twoja.

    Obydwa zdjęcia nie są zrobione mojemu samochodowi...
    To chyba oczywiste że zdjęcia to tylko przykład- nie wyskoczyłem
    na parking aby Ci strzelić autentyczną fotkę -łatwiej wyguglać
    ilustrację...

    Powtarzasz się.