    From: p0li <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Date: Tue, 18 Jan 2011 00:11:53 +0100

    O->Dnia 2011-01-17 23:29:46 niejaki Waldek Godel napisał:
    > szkoda, że nie odróżniasz węża w kieszeni od znania lepszych zastosowań dla
    > pieniędzy które ty chciałbyś puszczać z dymkiem z rury wydechowej.

    ależ odróżniam - i dla mnie wygoda podróży jest najważniejsza - ja już za
    stary jestem żeby się gnieść w popierdółkach - chce trochę komfortu zaznać
    na emeryturze

    i nie jestem z tych co składają lusterka na autobanie żeby mniej palił

    > Zresztą sam się przesiadłeś na skuter elektryczny i to chyba nie ze
    > snobizmu, prawda?

    dokładnie nie ze snobizmu - tylko z praktyki
    samochodem w centrum nigdzie nie zaparkuję - skuterem wszędzie - nawet na
    chodniku przed wejściem go zostawię

    zresztą ty wyznajesz "polską" szkołe jazdy mimo że mieszkach na zachodzie
    jedno auto do wsystkiego

    ja mimo że dopiero od roku jestem za granica, zawsze podobało mi się
    "zachodnie" podejście do tych spraw
    małe auto do miasta, duże na trasy a dla relaxu lub szybki wypad po
    papierosy - rower lub skuter

    i to właśnie podejście wcielam w życie

    nawet zastanawiam sie czy instalować gaz
    jeśli auto będzie jeździć ~5kkm rocznie to kiedy to się zwróci?

    --
    P0zdrawiam
    p0li