  • 1. Data: 2011-01-17 08:05:42
    Temat: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: "Miro" <m...@g...com>

    Właśnie rozsypała mi sie stara astra I kombi ('93, naprawa nieopłacalna) ,
    musze szybko znaleźć coś nowego za kwotę do 20k pln
    Mam 3 dzieci - jeżdże z 2 fotelikami i 1 siedziskiem, więc musi to być albo
    spore kombi albo Van. Rocznie robię ponad 20 kkm w wiekszości w mieście.
    Astra byla z gazem i teraz sie zastanawiam czy nie kupić benzyniaka do
    zagazowania czy diesla. Poradźcie coś bo mam juz mętlik w głowie - wszyscy
    mówią sprzeczne rzeczy, piszą tak samo ....

    Wstępnie założyłem sobie (nie wiem czy słusznie) że nie może to być auto
    starsze niż 2003 i przebieg nie większy niż 120kkm.

    Mirek

  • 2. Data: 2011-01-17 08:07:50
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: "Miro" <m...@g...com>

    zapomniałem dodać że mieszkam w Lublinie gdyby ktoś miał coś konkretnego do
    zaproponowania

  • 3. Data: 2011-01-17 10:10:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-17, Miro <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > musze szybko znale 1/4 ae co? nowego za kwote do 20k pln
    > Mam 3 dzieci - je?d?e z 2 fotelikami i 1 siedziskiem, wiec musi to byae albo
    > spore kombi albo Van. Rocznie robie ponad 20 kkm w wiekszo?ci w mie?cie.
    > Astra byla z gazem i teraz sie zastanawiam czy nie kupiae benzyniaka do
    > zagazowania czy diesla. Porad 1/4 cie co? bo mam juz metlik w g?owie - wszyscy
    > mówi? sprzeczne rzeczy, pisz? tak samo ....
    >
    > Wstepnie za?o?y?em sobie (nie wiem czy s?usznie) ?e nie mo?e to byae auto
    > starsze ni? 2003 i przebieg nie wiekszy ni? 120kkm.

    Duże kombi, młodsze niż 2003 i cena <20'000pln? Z tych trzech parametrów
    wybierz dowolne dwa...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: co do paliwa: jak masz trójkę dzieci to potrzebujesz miejsca. No to
    diesel, butla swoje musi zająć.

  • 4. Data: 2011-01-17 10:34:05
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Miro pisze:
> [...]
    >
    > Wstępnie założyłem sobie (nie wiem czy słusznie) że nie może to być auto
    > starsze niż 2003 i przebieg nie większy niż 120kkm.

    mniej więcej w twoje kryteria cenowe i rocznikowe wpasowała mi się KIA
    CARNIVAL idzie dostać za 20.000 rocznik około 2003-2004 przebieg to
    raczej w Polsce sprawa umowna :) No i sama kia też jest marką która
    budzi sprzeczne zdania. Ale mam kolegę który sobie akurat to auto
    chwali jednak jest też typem auto-pucującego-szmatką-gościa

  • 5. Data: 2011-01-17 10:35:03
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miro" <m...@g...com> napisał w wiadomości:
> [...]
    >
    > Wstępnie założyłem sobie (nie wiem czy słusznie) że nie może to być auto
    > starsze niż 2003 i przebieg nie większy niż 120kkm.

    Jak Ci ta Astra pasowala, to moze Zafira?
    W cenie do 20k dostaniesz cos sensownego.
    Diesel 2.0DTI 100KM pali troche ponad 7 po miescie, jak benzynowce to nie
    wiem.
    7 miejsc, 2 ostatnie fotele chowane w podlodze, kanapa przesowana, czesto
    tez 4 poduszki + kurtyny, ABS, ASR, elektryka, klimatronic, IMHO calkiem
    fajne auto.
    Patrz na stan techniczny auta, a nie na rocznik, a tym bardziej nie na
    przebieg, w naszym kraju sprzedawca ustawi Ci dowolny przebieg jaki bedziesz
    chcial ;-P

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 6. Data: 2011-01-17 10:50:59
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    patrząc na twoje kryteria
    to dla rodzinki polecam :

    http://www.euroncap.com/tests/renault_espace_2003/16
    2.aspx

    duże, wygodne i co najważniejsze BEZPIECZNE !!!
    szukaj raczej diesla niż benzyniaka zagazowanego lub do gazowania

  • 7. Data: 2011-01-17 10:59:08
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    > mniej więcej w twoje kryteria cenowe i rocznikowe wpasowała mi się KIA
    > CARNIVAL idzie dostać za 20.000 rocznik około 2003-2004

    http://www.euroncap.com/tests/kia_carnival_sedona_20
    03/167.aspx

    i ty byś swoją rodzinę do tego wsadził ????

  • 8. Data: 2011-01-17 11:09:01
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "fuen" <fuen[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości

    > to dla rodzinki polecam :
    > http://www.euroncap.com/tests/renault_espace_2003/16
    2.aspx

    a dla miłośników tańszych
    http://www.euroncap.com/tests/renault_espace_1999/60
    .aspx

  • 9. Data: 2011-01-17 11:09:03
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2011-01-17 08:05, Miro pisze:
> [...]
    > musze szybko znale?? co? nowego za kwot? do 20k pln
    > Mam 3 dzieci - je?d?e z 2 fotelikami i 1 siedziskiem, wi?c musi to by? albo
    > spore kombi albo Van. Rocznie robi? ponad 20 kkm w wiekszo?ci w mie?cie.
    > Astra byla z gazem i teraz sie zastanawiam czy nie kupi? benzyniaka do
    > zagazowania czy diesla. Porad?cie co? bo mam juz m?tlik w g?owie - wszyscy
    > m?wi? sprzeczne rzeczy, pisz? tak samo ....
    >
    > Wst?pnie za?o?y?em sobie (nie wiem czy s?usznie) ?e nie mo?e to by? auto
    > starsze ni? 2003 i przebieg nie wi?kszy ni? 120kkm.

    Focus MK1 kombi z 2003-2004 czyli końca produkcji do 20tys z fajnym
    wyposażeniem.
    Mitsubishi Space Star 2003 - ok. 15tys.

  • 10. Data: 2011-01-17 11:15:43
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 17 Sty, 08:05, "Miro" <m...@g...com> wrote:

    > Mam 3 dzieci - je d e z 2 fotelikami i 1 siedziskiem,  wi c musi to by albo
    > spore kombi albo Van.

    A może być mniej niż 20 kzł? (;

    No i niekoniecznie musi być spore - np Dacia Logan MCV ma niecałe 4,5
    m, ale za to pełnowymiarowe 7 miejsc albo 5 miejsc + 700 L bagażnika.

    W drugim rzędzie mieszczą się obok siebie 3 foteliki.

    Testów EuroNCAP nie było, ale sedan dostał 3*** - tyle że bez bocznych
    poduch, a jak pokazał przykład niemal bliźniaczego konstrukcyjnie
    hatchbacka (sandero), to może być spora różnica.

    Natomiast tak czy owak ochrona dzieci jest więcej niż przyzwoita.

    Oczywiście, za te ceny fajerwerków w wyposażeniu i silnikach nie ma,
    ale ewentualnym krzykiem, że to "francusko-rumuński szajs" się nie
    przejmuj, tylko idź sam obejrzyj, przejedź się i oceń...