  • Data: 2011-01-18 00:32:39
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 00:11:53 +0100, p0li napisał(a):

    > ależ odróżniam - i dla mnie wygoda podróży jest najważniejsza - ja już za
    > stary jestem żeby się gnieść w popierdółkach - chce trochę komfortu zaznać
    > na emeryturze

    Ależ ja też, jak najbardziej. Tyle, że nie uważam pchania przed sobą
    powietrza z połową Europy magazynem z blachy falistej z wirem w baku za
    komfort :-)
    Wolę cicho i w miarę szybko zrobić trasę. A jak przyjdzie spać w trasie, to
    za zaoszczędzone pieniądze mam hotel, w którym mogę wziąć prysznic, i
    spokojnie się wyspać. Ja to nazywam komfortem.

    > i nie jestem z tych co składają lusterka na autobanie żeby mniej palił

    Noo.. ale jak może mniej palić mimo, że lusterka rozłożone, klima włączona
    i gra radio - to czemu nie, jak najbardziej.

    > dokładnie nie ze snobizmu - tylko z praktyki
    > samochodem w centrum nigdzie nie zaparkuję - skuterem wszędzie - nawet na
    > chodniku przed wejściem go zostawię
    >
    > zresztą ty wyznajesz "polską" szkołe jazdy mimo że mieszkach na zachodzie
    > jedno auto do wsystkiego

    No i? Serwera na skuter nie zapakuję. Zakupów dla rodziny też nie.
    I dlatego mam wybrane takie auto a nie inne. Mam wygodną dla mnie ilość
    miejsca, mieszczę wszystko co potrzeba, nie zajmuje sporo miejsca na
    parkingu i jest całkiem zwinne w mieście, a z drugiej strony długie trasy
    pokonuje z rozsądną prędkością przelotową. I to z rozsądnym zużyciem
    paliwa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel