  • Data: 2011-01-02 21:40:26
    Temat: Re: prosze o komentarze, kolejna sciema?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 14:52:28 +0000 (UTC), Massai napisał(a):
    > Właśnie czytałem na onecie że ktos wypuścił aplikację na
    > telefony, za 500 baksów, której jedyną funkcją jest wyświetlanie
    > jakiegos diamentu i napisu "Jestem bogaty. Jestem tak bogaty że
    > kupiłem tę aplikację tylko po to żeby pokazać jaki jestem bogaty!"

    Onet jak zwykle na czasie - informacja sprzed ponad roku :)

    http://pl.engadget.com/2008/08/08/i-am-rich-aplikacj
    a-na-iphone-za-1000/

    Konkretniej to za 999,99$ (maksymalna cena w AppStore) była aplikacja, która
    tylko wyświetlała diamencik i nazywała się "I Am Rich".
    A zdjęte było, gdy kilku idiotów to jednak kupiło i dotarło do nich jak
    bardzo są głupi :) Fakt, że w AppStore nie trzeba wpisywać nic poza hasłem
    (numer karty się raz definiuje i jest zapisany na koncie w AppStore), ale
    to też obliguje do przynajmniej podstawowej ostrożności przy kupowaniu
    programów :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944