  • 1. Data: 2011-01-02 15:22:55
    Temat: prosze o komentarze, kolejna sciema?
    Od: "________" <S...@g...pl>

    Ocencie wedlug mnie kolejna sciema
    ale moze ktos ma inna opinie?

    "gwarantują zwrot pieniędzy" :) ciekwe
    http://moto.allegro.pl/brakuje-mocy-prosty-tuning-i1
    384699123.html

  • 2. Data: 2011-01-02 15:32:33
    Temat: Re: prosze o komentarze, kolejna sciema?
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ________ wrote:

    > Ocencie wedlug mnie kolejna sciema
    > ale moze ktos ma inna opinie?
    >
    > "gwarantują zwrot pieniędzy" :) ciekwe
    > http://moto.allegro.pl/brakuje-mocy-prosty-tuning-i1
    384699123.html

    A w czym problem? Jak gwarantują przyśpieszenie większe o DO 10% czy DO
    20%, to jak przyśpieszenie będzie większe o 0,000000001% - nadal jest
    to co obiecywali ;-)

    Stara sztuczka - popatrz na jakąkolwiek ulotkę leku, wszędzie jest to
    magiczne słówko "do". Bo bez tego słówka żaden dział prawny firmy
    farmaceutycznej nie klepnie projektu ulotki ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2011-01-02 15:47:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ________

    > Ocencie wedlug mnie kolejna sciema
    > ale moze ktos ma inna opinie?

    LOL! Tego jeszcze nie było. Magnes za 1000 zł. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2011-01-02 15:52:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > begin ________

    > LOL! Tego jeszcze nie było. Magnes za 1000 zł. ;)

    Właśnie czytałem na onecie że ktos wypuścił aplikację na
    telefony, za 500 baksów, której jedyną funkcją jest wyświetlanie
    jakiegos diamentu i napisu "Jestem bogaty. Jestem tak bogaty że
    kupiłem tę aplikację tylko po to żeby pokazać jaki jestem bogaty!"
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2011-01-02 15:56:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 14:52:28 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> [...]
    > jakiegos diamentu i napisu "Jestem bogaty. Jestem tak bogaty że
    > kupiłem tę aplikację tylko po to żeby pokazać jaki jestem bogaty!"

    wydłużanie penisa za pomocą hipnozy jest lepsze

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2011-01-02 16:00:36
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2-01-2011 15:22, ________ pisze:

    > "gwarantują zwrot pieniędzy" :) ciekwe

    To mnie rozwaliło:
    "rasowy dźwięk wydechu"

    M.

  • 7. Data: 2011-01-02 16:08:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-02 15:47, to pisze:
    > begin ________

    > LOL! Tego jeszcze nie było. Magnes za 1000 zł. ;)

    Na ich stronie masz też "ekstremalny" za 2600zł.

  • 8. Data: 2011-01-02 16:16:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-02 15:22, ________ pisze:
    > Ocencie wedlug mnie kolejna sciema

    Kolejna? Ściema owszem, ale cały czas ta sama :)

    > "gwarantują zwrot pieniędzy" :) ciekwe

    Tak patrząc po opiniach użytkowników magnetyzerów na rozmaitych forach
    to większość jest pozytywna ;)

    Po pierwsze efekt placebo to bardzo silna sprawa - stoper nie
    potwierdza, hamowania nie potwierdza, ale kierowcy samochód lepiej się
    zbiera i co mu zrobisz?

    Po drugie jak jest sobie taki nabywca magnetyzera za 1000zł, to wszyscy
    się z niego śmieją że głupi jak but i naturalną reakcją obronną
    organizmu kierowcy jest wtedy odczuwanie lepszych przyspieszeń samochodu :)
    A nawet pomimo najszczerszych chęci nic nie czuje, to i tak musi mówić
    że przynajmniej "cośtam" jest lepiej, żeby się znajomi nie śmiali :)

  • 9. Data: 2011-01-02 16:20:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-02 15:22, ________ pisze:
    > Ocencie wedlug mnie kolejna sciema
    > ale moze ktos ma inna opinie?
    >
    > "gwarantują zwrot pieniędzy" :) ciekwe

    Co do zwrotu pieniędzy, to widzę w regulaminie sklepu jedynie
    standardowy zapis możliwości zwrotu przy sprzedaży wysyłkowej "Istnieje
    możliwość zwrotu towaru do 10 dni od otrzymania przesyłki bez podania
    przyczyny. Towar musi do nas zostać zwrócony bez uszkodzeń oraz śladów
    użytkowania. Koszt przesyłki w obie strony pokrywa kupujący."

  • 10. Data: 2011-01-02 16:22:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > (...)

    Po trzecie przekonują innych, żeby przekonać samych siebie -- społeczny
    dowód słuszności. ;)

    --
    ignorance is bliss