  • Data: 2016-07-08 07:36:56
    Temat: Re: problem z rozruchem silnika
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-07 o 18:46, sirapacz pisze:

    > dość spora ilość bluzgów jak na poranek.
    >
    > a na poważnie to u mnie też tak w kratkę ostatnio zapalał. mnie w
    > przeciwieństwie do innych nie gasł w czasie jazdy. Po dłuższym lub
    > krótszym kręceniu zwykle odpalał. dzisiaj musiałem lecieć do drugiego
    > samochodu. mam już czujnik i dzisiaj zamontuje:P
    >
    > tobie też radzę go kupić zanim ci zdechnie do końca. błędy miałem
    > oczywiście takie same.

    U mnie też nie gasł. Pisałem tu też o tym z resztą. Ciekawostka, bo tak
    jak piszę - problem wystąpił 3 razy na ciepłym silniku, ale nie po
    jakiejś trasie tylko po kilkunastominutowej jeździe, raz po godzinnym
    postoju, więc na zimnym i trzeci raz nie pamiętam już.

    Check engine nie było, tylko po podłączeniu kompa jako błąd oczekujący
    P0336 Crankshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance.

    Skasowałem 2x a za trzecim razem nie kasowałem nawet, ale jako
    oczekujący sam zniknął po kilku prawidłowych odpaleniach.

    Teraz patrzę, że to było ok 20.05 i od tamtej pory nic się kompletnie
    nie dzieje...

    Ale może rzeczywiście kupię, jak jestem "po wypłacie", bo znając życie
    to padnie mi akurat jak nie będę miał kasy :) Chociaż to tanie.

    Gdzie szukać w silniku tego ustrojstwa? Żadnych specjalistycznych
    narzędzi chyba nie trzeba?