-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.f
r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: problem z rozruchem silnika
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <577e3b1e$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<577e4a15$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
<nlll1h$bcq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<577e5e59$0$12544$65785112@news.neostrada.pl>
<nlm118$qpd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
From: twistedme <t...@o...pl>
Date: Fri, 8 Jul 2016 07:36:56 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <nlm118$qpd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 33
Message-ID: <577f3bfb$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
X-Trace: 1467956219 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12539 213.92.229.127:62286
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2403
X-Received-Body-CRC: 4117602220
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585177
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-07-07 o 18:46, sirapacz pisze:
>
>> A Ty jakie miałeś objawy?
>
> dość spora ilość bluzgów jak na poranek.
>
> a na poważnie to u mnie też tak w kratkę ostatnio zapalał. mnie w
> przeciwieństwie do innych nie gasł w czasie jazdy. Po dłuższym lub
> krótszym kręceniu zwykle odpalał. dzisiaj musiałem lecieć do drugiego
> samochodu. mam już czujnik i dzisiaj zamontuje:P
>
> tobie też radzę go kupić zanim ci zdechnie do końca. błędy miałem
> oczywiście takie same.
U mnie też nie gasł. Pisałem tu też o tym z resztą. Ciekawostka, bo tak
jak piszę - problem wystąpił 3 razy na ciepłym silniku, ale nie po
jakiejś trasie tylko po kilkunastominutowej jeździe, raz po godzinnym
postoju, więc na zimnym i trzeci raz nie pamiętam już.
Check engine nie było, tylko po podłączeniu kompa jako błąd oczekujący
P0336 Crankshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance.
Skasowałem 2x a za trzecim razem nie kasowałem nawet, ale jako
oczekujący sam zniknął po kilku prawidłowych odpaleniach.
Teraz patrzę, że to było ok 20.05 i od tamtej pory nic się kompletnie
nie dzieje...
Ale może rzeczywiście kupię, jak jestem "po wypłacie", bo znając życie
to padnie mi akurat jak nie będę miał kasy :) Chociaż to tanie.
Gdzie szukać w silniku tego ustrojstwa? Żadnych specjalistycznych
narzędzi chyba nie trzeba?
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.16 09:37 sirapacz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=