  • Data: 2016-07-08 09:37:35
    Temat: Re: problem z rozruchem silnika
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale może rzeczywiście kupię, jak jestem "po wypłacie", bo znając życie
    > to padnie mi akurat jak nie będę miał kasy :) Chociaż to tanie.
    ale spradz czy napewno bedzie pasowal... jak wymontowałem swoj to
    okazalo sie ze inny jest. potem sie dowiedzialem ze wystepowaly 2
    rodzaje....

    > Gdzie szukać w silniku tego ustrojstwa? Żadnych specjalistycznych
    > narzędzi chyba nie trzeba?

    nie wiem jak u ciebie ale moge ci powiedziec jak w silniku 1.9JTD 105KM
    w Doblo (i innych z tym silnikiem). Torx 40 na jedną śrubkę. Czujnik
    znajduje się w pobliżu alternatora (jakieś 40cm od niego). dojście z
    kanału najlepsze. Jest on zamocowany powyżej miski olejowej z tyłu
    silnika. Kabelek od niego idzie w stronę altrernatora.

    pamietaj ze to opis dla mojego silnika - w zaleznosci co masz moze byc w
    roznych miejscach np z przodu silnika a może być wręcz na wierzchu jak
    silnik benzynowy (np punto mialo tak, że ręką można go wyjąć od góry bez
    żadnej ginekologii).

    ostrożnie ściągaj wtyczkę by jej nie uszkodzić - jak będzie połamana
    albo pęknięta to zaczną ci śniedzieć styki.