    From: "Agent" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [press] dzwon motocykla z autem :-(
    Date: Wed, 26 May 2010 22:15:09 +0200

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:htjadl$orr$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak widać nie znany, co nie zmienia faktu że bicie piany przy filmiku,
    > dokumentującym jednoznaczną winę kierowcy samochodu, i liczenie klatek,
    > żeby wysnuć misterny wniosek o zapierdalaniu motocyklisty jest trochę nie
    > na miejscu.

    Zgadzam się że prędkość nie była bezpośrednią przyczyną tego wypadku ale
    zauważ że jeśli prędkość jest nadmierna to nie ma marginesu na błąd bądź to
    motocyklisty bądź innych uczestników ruchu. Każdy zakręt można "zrobić" 3-5
    razy szybciej niż jest ograniczenie ale wtedy już musisz się liczyc z tym że
    jak za tym zakrętem coś pójdzie nie tak ( np pieszy lub 1000 innych
    przypadków) to już nic nie zrobisz bo cała przyczepnośc idzie na utrzymanie
    auta/motocykla w zakręcie. A i czas też jest tu istotny. Jedziesz wolniej to
    masz niekiedy czas aby nieco pomyśleć i np. zamiast deptać na max w hamulec
    ominąc przeszkodę. Jak zapierdalasz to działasz tylko instynktem.