    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pradu za duzo
    Date: Tue, 25 Apr 2023 21:50:46 +0200

    W dniu 25.04.2023 o 21:40, J.F pisze:

    > oprocz prosumenckich PV, są tez wieksze instalacje, traktowane chyba
    > tak samo jak wiatraki.

    Tak i te właśnie były ostatnio _WYŁĄCZANE_ w priorytecie, nie wiatraki.

    > Wiatrak tez sie odłączy, tylko nie bardzo wiadomo kiedy :-)

    Dlatego trzeba o niego dbać i chuchać :) bo ma inny ekosystem i jest
    bardziej zależny od obciążenia. To podstawa rozumienia, dlaczego został
    postawiony tam gdzie stoi.

    > Na pewno?

    Na pewno.

    > Bo cos mi chodzi po glowie, ze czesc ma miec generatory
    > asynchroniczne, inne chyba falowniki.

    Niedokońca. Wiatrak czasem potrzebuje "wskrzeszenia" :)

    > Eee tam. A wiatrak ile ma głosow, tzn jego własciciel?

    Podejrzewam że za nim stoi kilka/naście milionów :D

    > To mu mozna przepisy szybko zmienic, a jak zbankrutuje, to Orlen
    > odkupi :-)

    To będziesz płacił 10zł/kW :D

    Teraz ić zagłosuj na PiS jak co roku :)

    (Obajtek ostatnio: Nie możemy obniżyć ceny paliwa bo to doprowadzi do
    paraliżu kraju) Hłehłełe.

    Odejć PiSiorze :>

    --
    LordBluzg(R)??