  • Data: 2023-04-26 06:24:40
    Temat: Re: pradu za duzo
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-04-2023 o 19:38, J.F pisze:

    > A ile razy trzeba Ci napisac, ze nie ma rozwiązań?

    Bo Ty tak powiedziałeś?

    Sam Ci podałem kilka rodzajów akumulatorów na takie przypadki, Ty
    wymyślałeś inne.
    Sól, olej, piasek, woda - trzeba tylko zacząć coś robić.

    A i weglówki nie trzeba wyłączać, wystarczy od sieci odłączyć.

    Zapamiętasz raz na zawsze czy kończymy dyskusję?

    > Duza elektrownia sloneczna dookoła i darmowa ładowarka może być.
    > Ale czynna tylko latem :)

    Niedzica jest czynna non stop.

    > Zapora to mało, bo musisz miec odpowiednią górę - żeby była
    > odpowiednia niecka/wąwóz na górny zbiornik,

    Można zrobić.

    > Zawsze tez mozna puscic na zywiol - chcecie ekologicznego prądu, to
    > kupcie sobie baterie do domu/zakladu. Bo prad bedzie, kiedy będzie :-)

    Można też zmienić zawód, zamiast brać kasę za nicnierobienie i
    przerzucanie swoich obowiązków na klienta.

    > Zaraz tam zabijac.

    To była analogia.
    Kara ma być już za pierwszy raz.

    > Mają zapewnic bezpieczenstwo dostarczania energii.

    A oni zapewniają wyłącznie zyski smrodzicielom.

    > A ile razy trzeba ci pisac, ze weglową elektrownie włacza sie przez
    > wiele godzin

    Dłużej niż pół dnia?

    >, wiec nie wyłacza sie jej na pół dnia.

    Ty chyba nie rozumiesz co znaczy wyłączyć.
    Nikt nie mówił o wygaszaniu pod kotłem.

    > Ale jesli twoim argumentem jest "nie mój problem" ..

    Dokładnie tak jest.
    Przenieś się na grupę o energetyce i tam rozwiązuj swoje problemy.
    Klienta g.. obchodzi jak je fachowcy rozwiążą, mają wykorzystać 100%
    OZE, a resztę ma gdzieś.

    > Gdzie te ceny po 3zl?

    Na fakturach.

    > Cos tam media donosiły, potem były interwencje rzadu i URE,

    Nie bredź.
    Albo chociaż przeczytaj to o czym bredzisz.
    A jak Ci się nie chce to zapamiętaj co Ci się mówi i tyle.

    HINT: To że części odbiorców wrażliwych pozwolono na stosowanie stawek
    obniżonych nijak nie zmieniło stawek rynkowych.
    A różnicę dokłada państwo.

    ZE nadal mają cenniki po 3 zł brutto.

    > Ale prad wieczorem chcesz? Musi syfic.

    EOD