    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 14 Mar 2017 18:29:59 -0700 (PDT)
    <58c27ebd$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <58c7bded$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <58c7de96$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <58c7f163$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <58c7fbe9$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <58c80d9d$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <e...@4...net>
    Subject: Re: polski samochod elektryczny
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 15 marca 2017 10:07:03 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Spoleczenstwa tych wszystkich Wellfare States, ktore tak wychwalasz,

    Powiem Ci w tajemnicy, że ja nie wychwalam welfare states. To tylko Ty nie rozumiesz
    ani słowa z tego co ja do Ciebie piszę, a potem polemizujesz ze swoimi urojeniami.

    > beda za.
    > Ale ... to za malo.
    >
    > A jednak ... cos takiego musi sie wydarzyc.
    > Polecam lekture Zajdla.

    Nie polecaj lektury, tylko napisz coś z głowy. Ten drugi przynajmniej wkleił akapit z
    jakiegoś bloga. Najdłuższe zdanie jakie pojawiło się w jego wypowiedzi. Szkoda że nie
    jego i że nic z niego nie zrozumiał.

    > No nie, nie musi - jest tez druga opcja - po zuzyciu surowcow przyszle
    > pokolenia beda musialy wrocic do sredniowiecza. Nie ma czego
    > zazdroscic.

    O których surowcach piszesz?