  • Data: 2017-03-15 12:29:02
    Temat: Re: polski samochod elektryczny
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-15 o 10:50, J.F. pisze:

    > Z rzadka. Wegiel, Gaz, Ropa ... bo zazwyczaj, to obieg jest zamkniety i
    > nie zostaje nic :-)

    Trzeba trochę poczekać aż z obumarłych drzew powstaną nowe pokłady węgla. :)
    Dlatego paradoksalnie ma sens to, że Unia zabrania ingerencji człowieka
    w puszczę ;)

    > Z tymi surowcami ... gdzies tam beda ginac. Tzn trafia nie tam gdzie
    > trzeba i zebranie bedzie kosztowne.
    > Ciekawe ile lat nam zajmie rozproszenie :-)
    >
    > No i ... przetworstwo wymaga kolejnych surowcow. Ciekawe, czy sie uda
    > utrzymac obieg.

    Ile człowiek wykopie, tyle będzie musiał ponownie zakopać w wyznaczonym
    miejscu ;)

    > Bo jednego jestem pewny - spoleczenstwo moze wyzyc z rolnictwa
    > prymitywnego, a na plugi i kosy to jesze dlugo stali starczy ...

    Ja tego nie jestem pewien.
    Bez intensywnej ochrony roślin, intensywnego nawożenia i silosów?

    Ostatnio okazało się, że plemiona myśliwskie amazońskie zmieniają
    genetycznie rośliny wokół obozowisk dzięki gospodarnemu nasadzaniu.

    Pewnie polowanie na zwierzęta też je zmienia genetycznie?
    Myśliwi twierdzą, że spełniają rolę sanitarną jak drapieżniki.
    Ciekawe jak skoro polują na okazałe sztuki, gardząc tymi gorzej
    wyposażonymi w rogi przez naturę?

    WM