  • Data: 2017-03-19 10:33:35
    Temat: Re: podwyzki parkingowe
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2017 o 10:09, Liwiusz pisze:

    > Delegalizacja narkotyków przesuwa punkt równowagi, dlatego cena wzrasta.

    No ale miało być tak, że jak cena rośnie, to popyt maleje - czyż nie?

    > Bo ten, co chciał wybudować terminal, znajdował się na krzywej popytu
    > znacznie dalej, niż wynikało to z pierwotnej ceny.

    Chcesz powiedzieć, że wczesniej prawo podaży-popytu nie zadziałało
    prawidłowo?

    > Już pisałem o myleniu przyczyn ze skutkami.

    Z grawitacją też tak mogę, że jak chcę żeby kamień zamiast do dołu
    grawiatacja ciągnęla to go do góry pchała?

    > Zmienia się w zależności od planety, miejsca w kosmosie, itp.

    Ograniczmy się proszę do powierzchni naszej planety, bo zaczynasz w
    kosmos odlatywać;)

    > Podobnie jak nie bardzo umiemy wyliczyć zachowania się ciała w polu
    > grawitacyjnym trzech planet, nie mówiąc już o większej liczbie.

    Nie umiemy??? Nie ośmieszaj się. To jak my te wszystkie sondy
    wysyłaliśmy - na chybił trafił?

    > One istnieją, tylko zależą od wiele większej liczby czynników niż "masa
    > Ziemi", stąd trudność przewidywania.

    Czyli działają albo nie działają;) Jak nie te to inne, jak nie inne to
    pierwsze;)